Aptikti 78-ių „Germanwings“ lėktuvo katastrofos aukų DNR

Praėjus penkioms dienoms po

Vokietijos oro linijų pilotų asociacija (GAPA) tikina, kad tyrimas pasistūmės į priekį tik tada, kai bus atrastas skrydžio duomenų savirašis.<br>AP nuotr. iš archyvo
Vokietijos oro linijų pilotų asociacija (GAPA) tikina, kad tyrimas pasistūmės į priekį tik tada, kai bus atrastas skrydžio duomenų savirašis.<br>AP nuotr. iš archyvo
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Mar 30, 2015, 10:35 AM, atnaujinta Jan 8, 2018, 12:15 AM

Kol kas neigiama, kad jiems pavyko atrasti ir avariją sukėlusio antrojo piloto Andreas Lubitzo palaikus. Tyrėjų komandos tikina, kad nelaimės vieta yra sunkiai prieinama, todėl paieškos gali užtrukti. Be to, bandoma nustatyti, kur gali būti skrydžio duomenų savirašis.

Vokietijos leidinys „Bild“ išplatino pilotų paskutinių pokalbių nuorašus. Remiantis jais, pirmasis pilotas Patrickas Sondenheimeris perleido valdymą A.Lubitzui, o pats išėjo pasinaudoti tualetu.

Tada antrasis pilotas užsirakino kabinoje ir nieko neįleido į vidų. Remiantis įrašu, P. Sondenheimeris šaukė ir liepė duris atidaryti, vėliau bandė jas išlaužti kirviu. Dar vėliau pasigirdo keleivių riksmas. Europos skrydžių įgulų asociacijos (ECA) mano, kad kabinos pokalbių savirašio duomenų išplatinimas yra didžiulis pažeidimas.

Vokietijos oro linijų pilotų asociacija (GAPA) tikina, kad tyrimas pasistūmės į priekį tik tada, kai bus atrastas skrydžio duomenų savirašis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.