Keleiviai tyčiojosi iš alergijos priepuolį patyrusio septynmečio

Septynmetis berniukas vos įsėdęs į lėktuvą patyrė stiprų alergijos priepuolį, kurį jam sukėlė krovinių skyriuje keliavęs šuo. Tačiau išlipti turėjo ne keturkojis, bet berniukas su visa savo šeima, skelbia „The Washington Post“ ir „Fox News“.

Išlaipinta šeima buvo išlydėta plojimais.<br>123rf nuotr.
Išlaipinta šeima buvo išlydėta plojimais.<br>123rf nuotr.
Oro linijų bendrovė „Allegiant Air“ apgailestavo dėl šio įvykio.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Oro linijų bendrovė „Allegiant Air“ apgailestavo dėl šio įvykio.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2016-02-26 18:32, atnaujinta 2017-06-06 09:34

Vietinių televizijos stočių Vašingtone ir Arizonoje duomenimis, priepuolį patyręs Giovannis ir jo motina Christina Fabian bei tėvas George'as Alvarado vyko į Vašingtono valstiją atostogauti.

Tai buvo viena iš berniuko tėvo svajonių, kurią jis norėjo įgyvendinti prieš mirtį, nes jis sirgo ketvirtos stadijos vėžiu. Tėvui liko nedaug laiko gyventi ir berniukas norėjo praleisti kuo daugiau laiko su juo.

Tačiau šeimai susiruošus grįžti atgal į Finiksą įvyko tai, ko berniukas nepamirš ilgai.

Vos jiems įlipus į oro linijų „Allegiant Air“ lėktuvą, Giovanniui pasireiškė alerginė reakcija į šunį buvusį lėktuvo krovinių skyriuje. Šis šuo buvo užregistruotas skrydžio krovinių deklaracijoje kaip tarnybinis.

„Sūnui prasidėjo niežulys, – naujienų agentūrai „King 5 News“ pasakojo berniuko motina C.Fabian. – Jis pradėjo visur kasytis, jam pasireiškė dilgėlinė. Mes kreipėmės į skrydžių palydovą, kuris mums pasakė, kad „kiekvieno skrydžio metu yra šuo“ ir tiesiog šyptelėjo“.

Poros teigimu, vasario 22 dieną lėktuvas vėlavo pakilti ir šeima buvo paprašyta išlipti. Motina sakė, kad tokį avialinijų darbuotojų prašymą suprato. Tačiau tai, kas įvyko vėliau, tėvams buvo itin skaudu.

Kai kurie keleiviai ėmė juoktis iš berniuko nelaimės. Tuo metu kai šeima susipakavo savo daiktus ir išėjo iš lėktuvo keleiviai pradėjo ploti. 

„Aš jaučiausi beviltiškai, kai visi pradėjo juoktis iš manęs ir mano vaiko, – pasakojo berniuko tėvas G.Alvarado. – Mano vaikas galvojo, kad tai jo kaltė, jis vis atsiprašinėjo. Jis pradėjo verkti.“

„Mano tėtis serga ketvirtos stadijos vėžiu, – „Fox News“ sakė Giovannis. – Ir man pasidarė itin liūdna, kai žmonės plojo. Man liūdna, kad tai taps mano prisiminimu apie tėtį.“

Oro linijų bendrovė „Allegiant Air“ apgailestavo dėl šio įvykio. Jų atstovė spaudai Kim Schaefer ketvirtadienį pranešė, kad jie šeimą patogiai apgyvendino.

K.Schaefer teigimu, kaip ir dauguma oro linijų procedūrų, skrydžio įgula telefonu pasikonsultavo su gydytoju. Medikas paragino berniuką išlipti iš lėktuvo dėl jo paties gerovės. Šeima, kuri anksčiau nežinojo apie berniuko alergiją šunims, sutiko su gydytojo rekomendacija.

K.Schaefer toliau pasakojo, kad oro linijų bendrovė suteikė šeimai jaukų apgyvendinimą ir jie artimiausiu reisu grižo namo.

Tai įvyko po dviejų dienų, nes tik tada atsirado laisvų vietų. Ji teigė, kad negali patvirtinti ar žmonės plojo dėlto jog berniukas paliko lėktuvą ar iš palengvėjimo, kad lėktuvas pagaliau, vėluodamas maždaug 90 minučių, pakilo.

„Mes labai apgailestaujame, – tęsė K.Schaefer. – Tai tikrai skaudi situacija.“

Tačiau pats Giovannis puikiai susitvarkė su šia situacija.

„Žmonės, kurie nejaučia liūdesio nesupras tų, kuriems liūdna“, – Arizonos naujienų agentūrai sakė berniukas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.