Sudužusio lėktuvo kapitonas 38-erių kiprietis Aristos Sokratous su žmona laukė gimstant jųdviejų pirmojo vaikelio.
Jis žuvo kartu su metais jaunesniu kolega ispanu Alejandro Alava, kurio žmona laukiasi dvynukų.
Kipriečiui A.Sokratous, kuris nelaimės metu valdė lėktuvą, tai turėjo būti paskutinė kelionė prieš išeinant iš darbo.
Vyras rengėsi palikti skrydžių bendrovę „FlyDubai“. Netrukus jis turėjo pradėti dirbti pigių skrydžių kompanijoje „Ryanair“.
A.Sokratous draugas naujienų agentūrai AP pasakojo, kad lėktuvo kapitono žmona, kuri jųdviejų pirmagimį turėtų pagimdyti po kelių savaičių, norėjo auginti vaiką gimtajame Kipre. To norėjo ir pats A.Sokratous.
Anksčiau vyras dirbo Kipro oro linijose „Helios Airways“, kurios užsidarė po to, kai vienas jų lėktuvas 2005-aisiais sudužo. Dabar jis buvo pasirengęs palikti darbą kompanijoje „FlyDubai“, nors „Ryanair“ būtų uždirbęs mažiau.
Abu tėvais netrukus turėję tapti pilotai – A.Sokratous ir A.Alava – žuvo šeštadienio rytą Rusijoje, Rostove prie Dono, kai sudužo jų valdomas keleivinis lėktuvas.
Per katastrofą žuvo visi juo skridę žmonės – 55 keleiviai ir 7 įgulos nariai. Orlaivis sudužo visai šalia oro uosto – vos 253 metrai iki nusileidimo tako.
Specialistai įtaria, kad nelaimės priežastimi tapo galingi, vietomis uraganiniai vėjo gūsiai. Taip pat neatmetama ir žmogiškosios klaidos versija.
Abu pilotai buvo patyrę: iš Kipro kilęs kapitonas A.Socratous buvo skraidęs 5965 valandas, o antrasis kapitonas ispanas A.Alava – 5769.