„EgyptAir“ pilotai prieš nelaimę kalbėjo apie gaisrą

[[ge:lrytas:lrytas:250414]]

Lėktuvo juodosios dėžės ištrauktos iš jūros dugno.<br>AFP/“Scanpix“ nuotr.
Lėktuvo juodosios dėžės ištrauktos iš jūros dugno.<br>AFP/“Scanpix“ nuotr.
Lėktuvo juodosios dėžės ištrauktos iš jūros dugno.<br>AFP/“Scanpix“ nuotr.
Lėktuvo juodosios dėžės ištrauktos iš jūros dugno.<br>AFP/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 17, 2016, 10:16 AM, atnaujinta May 18, 2017, 4:31 PM

Anksčiau tyrėjai pranešė, kad kita iš jūros iškelta juodoji dėžė, kuri fiksavo skrydžio duomenis, patvirtino, kad tame 804-uoju reisu skridusiame lėktuve suveikė dūmų signalizacija ir kad ant nuolaužų buvo rasta suodžių.

„Komitetas ... pradėjo klausytis pilotų kabinos pokalbių įrašų, (įrašytų) prieš nelaimę; kai buvo paminėtas „gaisro“ buvimas, – sakoma pareiškime. – Vis dar per anksti nustatyti priežastį ar vietą, kur prasidėjo tas gaisras.“

Skrydžio duomenų savirašis rodo, kad buvo įsijungusi dūmų signalizacija tualete ir lėktuvo avionikos skyriuje, sakė komitetas.

Lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, gegužės 19-ąją nukrito pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.