Rusijos televizija RT sulaukė baudos iš Jungtinės Karalystės

Didžiosios Britanijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Ofcom“ penktadienį paskelbė skyrusi Rusijos televizijai RT 200 tūkst. svarų (225 tūkst. eurų) baudą už transliacijos taisyklių pažeidimą.

RT susilaukė baudos.<br>AFP/Scanpix nuotr.
RT susilaukė baudos.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 27, 2019, 2:47 PM

„Tyrimo metu nustatėme, kad RT neišlaikė deramo nešališkumo septyniose naujienų laidose nuo 2018 metų kovo 17 iki balandžio 26 dienos“, – sakoma „Ofcom“ pranešime.

Šios sankcijos įsigalios pasibaigus teisinei procedūrai dėl RT prašymo persvarstyti „Ofcom“ sprendimus. Tikimasi, kad teismo posėdžiai šiuo klausimu vyks metų pabaigoje.

Pasak „Ofcom“, minėtose laidose daugiausia buvo kalbama svarbiomis temomis, keliančiomis politinius nesutarimus, ir einamaisiais politinės darbotvarkės klausimais. Priežiūros tarnybos nuomone, televizija nesilaikė deramo nešališkumo nušviesdama Britanijos valdžios reakciją į incidentą Solsberyje ir konfliktą Sirijoje.

„Ofcom“ šiandien skyrė baudą naujienų kanalui RT už rimtus trūkumus laikantis mūsų transliavimo taisyklių“, – nurodė tarnyba.

Be baudos, „Ofcom“ įpareigos RT tam tikromis sąlygomis ir terminais informuoti žiūrovus apie tarnybos išvadas.

„Ofcom“ nurodė, kad ypač didelį nerimą kėlė tai, kokiu dažniu RT pažeidinėjo taisykles „palyginti trumpu laikotarpiu“.

Skiriant baudą buvo atsižvelgta į veiksmus, kurių ėmėsi RT norėdama užtikrinti „Ofcom“ taisyklių laikymąsi, ir į tai, kad priežiūros tarnyba daugiau neužfiksavo kitų pažeidimų.

RT savo pareiškime nurodė mananti, kad „Ofcom“ skyrė pernelyg didelę baudą nesulaukusi, kol bus išnagrinėti televizijos skundai.

„Mes pasipiktinę, kad britų žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Ofcom“ skyrė mums baudą nesulaukusi teismo, turinčio nustatyti, ar „Ofcom“ pretenzijos RT apskritai yra teisėtos, sprendimo. Be to, suma reikšmingai viršija baudas, skirtas kitoms žiniasklaidos priemonėms už tokius rimtus pažeidimus kaip neapykantos kurstymas ir raginimas griebtis smurto“, – sakoma RT pareiškime, paskelbtame televizijos interneto svetainėje.

RT pridūrė, kad yra „subjektyviai“ kaltinama tik „nepakankamu nešališkumu“.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.