„Boeing“ pilotas 2016-aisiais pastebėjo problemų dėl svarbios „Boeing 737 MAX“ sistemos

Vienas „Boeing“ pilotas, susijęs su lėktuvų „Boeing 737 MAX“ atestacija, 2016 metais kolegai pasakė, kad per imituoklio bandymus prastai veikė svarbi skrydžio valdymo sistema MCAS, rodo dokumentai, kuriuos penktadienį paskelbė JAV Kongreso tyrėjai.

 Vienas „Boeing“ pilotas, susijęs su lėktuvų „Boeing 737 MAX“ atestacija, 2016 metais kolegai pasakė, kad per imituoklio bandymus prastai veikė svarbi skrydžio valdymo sistema MCAS, rodo dokumentai, kuriuos penktadienį paskelbė JAV Kongreso tyrėjai.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Vienas „Boeing“ pilotas, susijęs su lėktuvų „Boeing 737 MAX“ atestacija, 2016 metais kolegai pasakė, kad per imituoklio bandymus prastai veikė svarbi skrydžio valdymo sistema MCAS, rodo dokumentai, kuriuos penktadienį paskelbė JAV Kongreso tyrėjai.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 19, 2019, 11:42 AM

Mechanizmas MCAS yra siejamas su dviem „Boeing 737 MAX“ katastrofomis, per kurias žuvo 346 žmonės.

Buvęs „Boeing“ lakūnas bandytojas Markas Forkneris kitam kompanijos darbuotojui 2016 metais pasakė, kad netyčia suklaidino už saugumą atsakingus pareigūnus dėl MCAS problemų.

Pokalbis įvyko kompanijai bandant įtikinti Federalinę aviacijos administraciją (FAA), kad MCAS yra saugi. FAA atestavo minimą lėktuvo modelį iki galo nesuprasdama MCAS, nurodė viena tarptautinė saugos komisija.

FAA penktadienį griežtai sukritikavo „Boeing“ už tai, kad kompanija iškart nepaskelbė šio darbuotojų pokalbio.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.