Indai tvirtino, kad MiG-29K ir MiG-29KUB turi bėdų ne tik su varikliu, korpusu, bet ir valdymo sistema. Lėktuvų efektyvumas nurodomas ne daugiau nei 40 proc. O tai reiškia, kad jų eksploatavimo laikas bus ženkliai mažesnis, nei gamintojų nurodyti 6 tūkst. valandų.
Maža to, net 62 proc. minėtuose lėktuvuose naudojamų variklių RD-33 MK, pristatytų indams, pasirodė esantys netinkami, nes įvairių mechanizmų defektai ženkliai sumažino lėktuvo saugumą. Indai paskaičiavo, kad iki praėjusių metų rugpjūčio mėnesio teko nutraukti net 46 variklių eksploatavimą, todėl nutarė, kad RD-33 MK tinkamumas kelia abejonių.
Problemų kėlė ir lėktuvo korpusai. Jie esą gedo net ir atlikus daugybę remontų bei modifikacijų, kurių indai reikalavo iš gamintojų Rusijoje.
Galiausiai indai liko nepatenkinti ir rusų pagamintu lėktuvo simuliatoriumi, nes esą šis visiškai nebuvo naudingas mokantis valdyti rusų pagamintus lėktuvus.
Tačiau, panašu, patys rusai dėl indų nuogąstavimo nepergyvena. Maža to, jie patys planuoja lėktuvnešius užpildyti būtent MiG-29K ir MiG-29KUB lėktuvais. Taip Rusija ruošiasi antskrydžiams Sirijoje, kuriuos ketina atlikti iš lėktuvnešio jau šių metų spalį.