Rugpjūčio 30-ąją NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį skridusį Rusijos orlaivį „IL-20“. Orlaivis skrido pagal iš anksto pateiktą skrydžio planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, bet skrido su neįjungtu autoatsakikliu.
Rugpjūčio 31-ąją NATO naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį skridusį orlaivį „AN- 24“. Orlaivis skrido be iš anksto pateikto plano, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, skrido su įjungtu autoatsakikliu.
Rugsėjo 2-ąją NATO naikintuvai du kartus kilo atpažinti ir palydėti tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį skridusių orlaivių. Pirmą kartą – „AN-12“, antrą kartą – „TU-134“. Orlaiviai skrido pagal skrydžio planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, skrido su neįjungtais autoatsakikliais.
Rugsėjo 4-ąją NATO naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį skridusius orlaivį „TU-134“ su dviem jį lydinčiais orlaiviais „SU-27“. „TU-134“ skrido pagal skrydžio planą, skrido su atsakikliu, ryšį su skrydžio centrais palaikė. Orlaiviai „SU-27“ skrido be skrydžio plano, ryšio nepalaikė, autoatsakikliai nebuvo įjungti.