„Kaip modeliai buvo pakviestos fabriko darbuotojos, tam dar 2012 m. pradžioje įmonėje buvo paskelbtas konkursas. Atrankoje dalyvavo daugiau kaip 30 Baltarusijos metalurgijos fabriko darbuotojų. Iš jų speciali komisija atrinko geriausias kandidates. Atrankoje labiausiai buvo kreipiamas dėmesys į išorinius duomenis ir fotogeniškumą. Taigi, į modelių sąrašą pakliuvo inžinierės, technikė, darbų vadovė, studentė, dėstytoja, sandėlininkė ir kompiuterių operatorė“, - pranešė įmonės spaudos tarnyba, kurią cituoja newsru.com.
Fotoprojekto iniciatoriai pabrėžia, kad kalendorius atspindi ne tiesiog moterų vaidmenį metalo pramonėje, o patį jų nepakartojamumą ir gracingumą. „Moters kūno grožis ir išlydyto metalo grožis tam tikra prasme giminingos sąvokos. Ir vienam, ir kitam būdinga plastiškumas ir gamtos duotas patrauklumas“, - teigia kūrėjai.
„Dalyvauto tokiame projekte – įdomi patirtis, - sako technikė Tatjana Gerasimenko. - Aš dalyvavau pernykštėje fotosesijoje įmonės kalendoriui. Šiemet nusprendžiau tai pakartoti, ir man pasisekė – aš papuoliau į kandidačių sąrašą“.
Pernai įmonė taip pat išleido kalendorių su savo darbuotojomis. Tiesa, tada buvo apsieita be apsinuoginimo, tačiau erotikos irgi buvo.
Kai kurie Rusijos apžvalgininkai jau šaiposi iš baltarusių metalurgų užmojų pakartoti „Pirelli“ ar „Michelin“ sėkmę. „Kalendoriai dalinami šitos gamyklos klientams, o jų – 10, iš bėdos 15. Jiems norisi, kad viskas būtų, kaip pas žmones. Jie mato erotinį „Pirelli“ ar „Michelin“ kalendorių. Tai jau turi apibrėžimą, tai vadinama agroseksu“, - šaiposi „Business FM“ apžvalgininkas Pavelas Šermetas.
Tuo tarpu Baltarusijos metalurgijos fabrikas tvirtina, kad klientų turi daug ir produkciją tiekia į 70 pasaulio šalių.
Parengė Jurgita Noreikienė