Auksinė galimybė – su paslaptimi

Jungtinės Karalystės suvenyrų gamintojams princo Williamo ir jo žmonos Catherine būsimo pirmagimio gimimas – nepaprasta galimybė užsidirbti. Bet drauge ir karališkas galvos skausmas, mat neaiškus nei kūdikio vardas, nei jo lytis. Remdamasis AP, „Reuters” apie tai rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

Londone jau parduodamos lėkštelės karališkojo kūdikio gimimo proga.<br>AP
Londone jau parduodamos lėkštelės karališkojo kūdikio gimimo proga.<br>AP
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 12, 2013, 6:00 AM, atnaujinta Mar 3, 2018, 3:00 AM

Prekeiviai puikiai žino, kad būsimasis sosto paveldėtojas turi gimti liepos viduryje.

Tačiau nežinodami kūdikio lyties ir vardo jie vis dar negali iki galo išdailinti įvairiausių suvenyrų. Vos kas nors paaiškės, verslininkai turės tiesiog verstis per galvą.

Viena prekeivių, laukiančių, kada bus paskelbta naujagimio lytis ir vardas, – kaulinio porceliano indų dizainerė Sophie Allport.

Kūrėja jau yra paruošusi tūkstančius specialių rankų darbo atminimo puodelių, tačiau negali jų parduoti, nes pirmiausia ant ąselių reikia įrėžti karališkos poros kūdikio vardą.

Be to, S. Allport pasiruošė ir mėlynos spalvos – daugiau būdingos berniukams, ir rožinės – būdingos mergaitėms puodelius. Juk neaišku, ar gims princas, ar princesė.

„Dar niekada neteko kam nors taip ruoštis, tad tikiuosi, kad viskas pavyks”, – teigė S. Allport, kurios darbai laukia kelionės į Stoką prie Trento – Jungtinės Karalystės keramikos pramonės sostinę.

Vienas Didžiosios Britanijos keramikų konfederacijos vadovų Francis Morrallas teigia, kad daugelis suvenyrų gamintojų savo darbuose tiesiog paliko truputį vietos.

Į ją jau netrukus bus galima įrašyti karališkojo kūdikio lytį ir vardą, gimimo datą: „Beveik visi dizainerių kūriniai buvo paruošti prieš kelis mėnesius.”

Kiti verslininkai ant puodelių, marškinėlių ir kitų suvenyrų palieka užrašus „Aš myliu dėdę Harry” („I Love Uncle Harry”) ar „Gimęs valdyti” („Born to Rule”).

Suvenyrų gamintojai pernai irgi džiaugėsi dideliu pelnu – karalienės Elizabeth II valdymo deimantinio jubiliejaus iškilmės truko kelis mėnesius.

Šįkart šventė bus trumpesnė, tad būsimai karališkajai karštligei ruošiamasi gerokai intensyviau.

Tiesa, britų keramikai jau ne kartą dirbo negailėdami jėgų – suvenyrų skyrė gana netikėtoms šventėms.

Pavyzdžiui, šią savaitę britai šluoja suvenyrus, skirtus škoto Andy Murray triumfui Vimbldono teniso turnyre pažymėti. Britas šias varžybas laimėjo po 77 metų sausros.

„Vis dėlto Vimbldonas negali lygintis su karališkuoju kūdikiu”, – pripažino bendrovės „Edwardian Chine” savininkas Dave’as Lockettas.

Skaičiuojama, kad susidomėjimas karališkojo kūdikio gimimu Jungtinės Karalystės suvenyrų pramonei sukraus mažiausiai 56 milijonus svarų sterlingų (225 mln. litų) pelno.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.