Harvardo studentė Grace Choi išrado būdą, kaip atsispausdint makiažą. Vartotojams tereikia išsirinkti norimos spalvos prekės nuotrauką internete, nukopijuoti spalvos kodą, ir ją atsispausdinti moters suskurtu spausdintuvu „Mink“.
Iškart po šios naujos technologijos pristatymo pradėta kalbėti apie revoliuciją makiažo pramonėje, skelbia „Business Insider“. Naujas būdas „įsigyti“ kosmetikos ją tiesiog atsispausdinant finansiškai gali būti pragaištingas kompanijoms.
Pati tokio išradimo sumanytoja teigia išsiaiškinusi, kad kosmetikos gamintojai spalvotiems savo produktams, tokiems kaip akių šešėliai ar lūpdažiai, naudojantys tokius pačius pigmentus, kokie yra spausdintuvų kasetėse. „Kosmetikos industrija uždirba didžiulius pinigus, pardavinėdama didžiulį mėšlą“, - drąsiai teigė G.Choi. Pasak moters, pigmentai yra patvirtinti JAV Maisto ir vaistų valdybos FDA (angl. Food and Drug Administration).
Kasmetinėje technologijų ir inovacijų konferencijoje San Fransiske moteris viešai pademonstravo, kaip veikia jos sukurtas prietaisas. „TechCrunch Disrupt“ renginyje savo išradimus publikai, sudarytai iš žiniasklaidos atstovų ir potencialių investuotojų, demonstruoja pradedantys verslininkai, tikėdamiesi, kad jų išradimai sudomins pritrauks pinigų.
Spausdintuvas gali spausdinti tiek birius akių vokų šešėlius, tiek kreminės konsistencijos lūpų dažus ar makiažo pagrindą. Išradimo autorė publikai išsamiai atsakė ir į keblius klausimus apie galimybė spausdinti ir kitokias, nei šešėliai ar lūpdažiai, kosmetikos prekes, ir apie pasakojo apie planus bendradarbiauti su spausdinimo kompanijomis. Tradiciškai prie kompiuterio pajungiamas spausdintuvas kainuos 300 JAV dolerių.
„Mink“ spausdintuvas įgalina internetą tapti didžiausia kosmetikos parduotuve pasaulyje, - teigė G.Choi. - Greit gyvensime pasaulyje, kur jums pakaks nufotografuoti patikusį draugės lūpdažį ir jį paprasčiausiai atsispausdinti“.
Parengė Liucija Lenkauskaitė