Projektą užsakė įmonė „Kentucky for Kentucky“, kuri platina įdomią informaciją apie Kentukio valstiją ir ją populiarina.
Pagal kompanijos svetainėje pateiktus duomenis, neįprastas papuošalas buvo sukurtas sudėtingo ir ilgo proceso metu. Kaulai buvo padengti trimis skirtingomis medžiagomis: iš pradžių specialia glazūra, tuomet vario lydiniu ir galiausiai – auksu.
Vien padengti juos storu vario sluoksniu truko nuo trijų iki keturių valandų. Per mėnesį buvo pagaminta tik 20 kaulų pakabučių su grandinėlėmis. Tai – ribota papuošalų kolekcija.
Užduotis paversti greitojo maisto likučius į kaklo puošmeną buvo pavesta Luisvilyje, Kentukio valstijoje, įsikurusiai juvelyrų įmonei „Meg C“. Smulkesnis kaulelis kainuoja 130 dolerių, stambesnis - 160.
Viena iš neįprasto aksesuaro kūrėjų tikina, kad šis auksinis vištos kaulelis tinka visur: ir prie džinsų ir marškinėlių derinio, ir prie mažos juodos suknelės.
Tai nėra pirmoji kompanijos pasiūlyta prekė, kurią įkvėpė greitojo maisto restoranas KFC . Praėjusių metų lapkritį „Kentucky for Kentucky“ pirkėjams siūlė Kentukio valstija kvepiančių žvakių liniją. Vienos jų kvepėjo kaip kepta vištiena, kitos - kaip oficialus Kentukio valstijos imbiero ir citrinų gaivusis gėrimas „Ale 8“, o dar kitų aromatas turėjo priminti kasmetines valstijoje vykstančias žirgų lenktynes „the Kentucky Derby“.
Parengė Jorūnė Kazlauskaitė