Restorane Kanadoje „maži rėkiantys vaikai" turės likti už durų

Kanadoje esantis restoranas „The Lobster Pound and Moore“ sulaukė pasipiktinimų ir grasinimų, nes nusprendė į restorano patalpas neįsileisti „mažų rėkiančių vaikų“. Bet netrukus pasirodė, kad nemažai žmonių pritaria tokiam sprendimui, rašo „The Independent“.

Šiuo restorano sprendimu pasipiktino daugelis tėvų, tačiau daug klientų pritarė tokiam bandymui sukurti ramią atmosferą.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Šiuo restorano sprendimu pasipiktino daugelis tėvų, tačiau daug klientų pritarė tokiam bandymui sukurti ramią atmosferą.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-04-20 13:18, atnaujinta 2018-01-06 09:06

Restoranas yra įsikūręs Naujojoje Škotijoje, Kanados provincijoje, esančioje šalies pietryčiuose.

„Nuo šiol mes į restoraną neįleisime mažų rėkiančių vaikų“, – socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje paskelbė restoranas.

„Mes esame suaugusiųjų restoranas ir aptarnaujame tuos, kurie atvyko pasimėgauti maistu ir gerai praleisti laiką. Suprantame, kad bus nusivylusių. Bet gerai viską apsvarstėme ir nusprendėme, kad tai bus geriausia tiems, kurie vertina, mėgaujasi ir supranta mūsų verslą“, – rašoma restorano paskyroje.

Vos paskelbus apie šį sprendimą, restoranas tuoj pat sulaukė atvirų ir pykčio kupinų atsakymų. Skelbimas socialiniame tinkle netrukus buvo išimtas, tačiau žmonės nenustojo piktintis tokia nesąžininga tėvų diskriminacija.

Pasipiktinimų banga buvo tokia stipri, kad ištrinti skelbimą socialiniame tinkle nepakako. Tad restoranas nusprendė atsiprašyti už tokį sprendimą.

„The Lobster Pound and Moore“ socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje paskelbė naują žinutę. Šį kartą žinutėje rašė atsiprašoma už ankstesnį pranešimą ir teigiama, kad esą parinko netinkamus žodžius, tad žmonės neteisingai suprato restorano ketinimus.

„Pavartojau žodį „rėkiantys“, tačiau turėjau rašyti „krykštaujantys mažieji pietautojai“, – žinutėje teisinosi restoranas.

Naujame skelbime „The Lobster Pound and Moore“ užtikrino, kad pasotins visus alkanus pilvus.

Pranešime rašoma, kad restoranas nesitikėjo tokios priešiškos žmonių reakcijos. Esą „The Lobster Pound and Moore“ nuvylė kitus ir save, nes pabandė kažką kitokio.

Atsiprašius pasipylė daugybė komentarų, kurie palaikė naująjį restorano sumanymą. Komentatoriai teigė, kad nuoširdžiai pritaria restorano savininko sprendimui.

„Kiekvienas verslininkas turi teisę atsisakyti teikti paslaugas tiems, kuriems nenori. Šiuo atveju mažylis net ir nėra tikras klientas“, – rašė vienas komentatorių Chrisas Fawcettas.

Britų Kolumbijos provincijos restoranų ir maitinimo paslaugų asociacijos prezidentas Ianas Tolstenas teigė, kad jis neskatina restoranų vengti tokio išrankumo.

Bet užuot atvirai draudę lankytis su vaikais restoranai turėtų teikti tokias užuominas kaip „intymi atmosfera“.

„Jei ketinate atsisakyti aptarnauti klientą, turite būti pasiruošę audrai socialiniuose tinkluose“, – sakė I.Tolstenas.

Parengė Eglė Tamošauskaitė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.