„Malaysia Airlines“ uždraudė keleiviams skristi su bagažu

Kiekvienam dažnai skraidančiam žmogui karts nuo karto tenka nervintis, jog kartu neatkeliauja bagažas. Dažniausiai tai įvyksta dėl avialinijų padarytos klaidos arba dėl itin trumpo persėdimo laiko viename ar kitame oro uoste. Bet kai kada būna ir taip, kad pačios avialinijos neleidžia keleiviams registruoti bagažo, rašo „CNN“.

Trečiadienio rytą oro linijos „Malaysia Airlines“ draudimą atšaukė.<br>„AFP“/“Scanpix“ nuotr.
Trečiadienio rytą oro linijos „Malaysia Airlines“ draudimą atšaukė.<br>„AFP“/“Scanpix“ nuotr.
Skrydžiai tarp Kvala Lumpūro bei Paryžiaus ar Amsterdamo trunka apie 12 valandų, tad švaistyti kurą gana pavojinga.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Skrydžiai tarp Kvala Lumpūro bei Paryžiaus ar Amsterdamo trunka apie 12 valandų, tad švaistyti kurą gana pavojinga.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 6, 2016, 2:16 PM, atnaujinta Jun 11, 2017, 7:08 PM

Taip atsitiko oro linijų „Malaysia Airlines“ keleiviams, kurie skrido iš Kvala Lumpūro į Europą.

Sausio 5 bei 6 dienomis avialinijos uždraudė registruoti bagažą dėl stipraus vėjo, kuris trukdė saugiai skraidinti keleivių lagaminus.

Tiems, kuriems žūtbūt reikėjo bagažo, galėjo jį užregistruoti. Tiesa, jiems buvo pasakyta, kad jų lagaminai atkeliaus vėlesniais skrydžiais.

Trečiadienio rytą oro linijos „Malaysia Airlines“ draudimą atšaukė.

Kuro sąnaudų mažinimo būdas unikalus

„Paskutiniųjų keturių dienų vėjas buvo greitesnis, nei 200 mazgų. Dėl to kuro sąnaudos pakilo 15 procentų. Vis dėlto dabar suradome trumpesnį maršrutą į Europą“,- pranešime spaudai skelbė „Malaysia Airlines“.

Tai, kad stiprūs vėjo gūsiai padidina kuro sąnaudas, ne paslaptis. Įdomiausia tai, kaip „Malaysia Airlines“ nusprendė kovoti su šia problema.

„Atsiradus problemoms dėl vėjo gūsių, dažniausiai tiesiog sumažinamas keleivių skaičius lėktuve. Žinoma, dėl to sumažėja avialinijų pelnas, bet visi supranta, kad vėjo gūsiai nesitęsia amžinai.

Nei viena kita avialinija, skraidanti tarp Europos ir Azijos, nepradėjo elgtis taip, kaip „Malaysia Airlines“, – teigė Tomas Balantyne'as, žurnalo „Orient Aviation“ korespondentas.

Avialinijos ginasi

Pasak Mohsino Azizo, aviacijos specialisto iš Kvala Lumpūre esančio banko „Maybank“, maršrutams į Paryžių bei Amsterdamą „Malaysia Airlines“ naudoja 17 metų senumo lėktuvus „Boeing 777-200ER“, kurie pilnu baku gali skristi tik 14 valandų.

Skrydžiai tarp Kvala Lumpūro bei Paryžiaus ar Amsterdamo trunka apie 12 valandų, tad švaistyti kurą gana pavojinga.

Socialiniuose tinkluose dėl šio „Malaysia Airlines“ sprendimo daugybė žmonių išreiškė nepasitenkinimą. Dauguma keleivių nesupranta, kodėl tik šios vienintelės avialinijos įvedė tokią keistą taisyklę.

Oro linijos „Malaysia Airlines“, savo ruožtu, gynėsi, jog kiekviena kompanija pati nusprendžia, kaip geriausiai užtikrinti keleivių saugumą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: prezidentiniai debatai ar parodija?