Japonijoje traukinių stotis veikia dėl vienintelės keleivės

Labiausiai į šiaurę nutolusioje Japonijos Hokaido saloje, jau daug metų Kami-Shirataki stotyje kasdien stoviniuoja ir traukinio laukia vienintelis keleivis: į pamokas keliaujanti mokinė. Traukinys šioje stotyje sustoja tik du kartus per dieną, kad merginą nuvežtų ir parvežtų iš mokyklos, rašo „The City Lab“.

„Japan Railways“ nusprendė tęsti stoties darbą, kol vienintelė keleivė baigs mokyklą.<br>„AFP“/“Scanpix“ nuotr.
„Japan Railways“ nusprendė tęsti stoties darbą, kol vienintelė keleivė baigs mokyklą.<br>„AFP“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 11, 2016, 5:36 PM, atnaujinta Jun 11, 2017, 9:59 AM

Visa tai skamba lyg koks japonų animacinio filmo scenarijus, tačiau būtent tokį sprendimą prieš trejus metus priėmė grupė „Japan Railways“, kuri yra atsakinga už šalies geležinkelių tinklą.

Keleivių skaičius Kami-Shirataki stotyje dramatiškai sumažėjo dėl to, kad ši stotis yra atokioje vietovėje, į kurią buvo sustabdytas ir prekių tiekimas.

„Japan Railways“ ketino galutinai nutraukti šį maršrutą, tačiau pastebėjo, kad traukiniu kasdien važiuoja viena mokinė. Tad buvo nuspręsta neapleisti mokytis keliaujančios merginos ir tęsti stoties veiklą, kol ji baigs mokyklą.

Įmonė taip pat pritaikė traukinio išvykimo ir atvykimo laiką prie mokinės tvarkaraščio. Neįvardinta mergina mokyklą turėtų baigti šį kovą. Tuomet savo darbą visam laikui baigs ir ši stotis.

Žmonės Japonijos vyriausybei lenkia galvas dėl to, kad šie švietimą laiko svarbiausiu prioritetu.

„Kaip aš galėčiau nenorėti mirti dėl valstybės, kurios vyriausybė yra pasiruošusi vien tik dėl manęs nuvažiuoti kelis papildomus kilometrus“, – vienas komentatorius rašė CCTV socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje.

„Tai yra gero valdymo, kuris prasiskverbia iki pat šaknų, pavyzdys. Svarbus yra kiekvienas pilietis. Nei vienas vaikas nėra paliktas užnugaryje“, – tęsė komentatorius.

Vis dėlto kiti liūdėjo dėl vis prastesnio susisiekimo traukiniais Japonijos kaimuose.

Dėl rekordiškai žemo gimstamumo lygio, senėjančių gyventojų ir grėsmės, kad iki 2060 metų šalyje trečdaliu sumažės žmonių, Japonijai tenka susidurti su daug problemų: tuščių namų pertekliumi ir senkančiu darbuotojų skaičiumi.

Šios problemos įtakoja ir šalies geležinkelių sistemą.

Japonijos pakraščiuose ir atokiose vietovėse pasenusius traukinius keičia nauji greitieji traukiniai.

Pavyzdžiui, Kami-Shirataki stotis vienintelės keleivės laukia atokioje Hokaido vietovėje įsikūrusiame Engaru mieste, kuris per kelis pastaruosius dešimtmečius prarado mažiausiai 20 geležinkelio linijų.

Vis dėlto atsižvelgiant į šią mergaitės ir Kami-Shirataki stoties istoriją, nykstančius Japonijos kaimų geležinkelius japonai atsimins dėl to, kad jie žmones veždavo ir į pačius atokiausius šalies kampelius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.