Japonų reklama, kuria buvo siekiama garsinti Šibušio miestą kaip ungurių auginimo centrą, sulaukė pasmerkimo. Nieko nuostabaus, mat reklamoje vaizduojama jauna moteris, kuri vėliau virsta unguriu ir yra iškepama. Vargu, ar daugeliui toks siužetas galėtų kelti susižavėjimą.
Šibušio tikslas buvo sukurti reklamą, kuri paskatintų vietos ungurių ūkio plėtrą. Tačiau vietoje to sulaukta žodžių „pasibaisėtina“, „iškrypėliška“.
Dviejų minučių reklamoje jauna mergina iš pradžių apsirengusi juodą maudymosi kostiumėlį plaukioja baseine, prašo būti pamaitinama.
Vėliau ji sėdi ant baseino krašto, žaidžia ir atrodytų puikiai leidžia laiką. Tačiau netrukus viskas pasisuka netikėta linkme. Mergina įšoka į baseiną ir pavirsta unguriu.
Girdimas vyro balsas, kuris tikino, kad su moterimi elgėsi gerai, maitino ir leido miegoti, kiek panorėjusi.
Galiausiai stambiu planu rodomas ant griliaus čirškinamas ungurys ir girdimas balsas: „Mes rūpinamės unguriais savo fermose“.
Reklama netrukus buvo išplatinta internete ir sulaukė didžiulės kritikos lavinos.
„Reklama mane verčia galvoti apie pagrobtą ir uždarytą merginą. Tai iškrypėliška. Reklama turėtų būti uždrausta“, – rašė vienas socialinių tinklų vartotojų.
Tačiau Šibušio miesto valdžia, panašu, reklamoje neįžvelgia nieko blogo. „Suvokėme, kad kai kuriuos ji gali įžeisti. Tačiau tenorėjome parodyti, kad mūsų miestas žinomas kaip stambus ungurių augintojas“, – tikino Šibušio valdžia.