Portugalams atsibodo alpstantys keleiviai: liepė valgyti pusryčius

Portugalijos geležinkelio bendrovė pradėjo vykdyti neįprastą akciją. Klientus ji skatina valgyti pusryčius. Priežastis paprasta – pastariesiems blogai pasijutus, nuolatos tekdavo stabdyti traukinius.

Traukinių keleiviai Portugalijoje raginami valgyti pusryčius.<br>AFP/“Scanpix“ nuotr.
Traukinių keleiviai Portugalijoje raginami valgyti pusryčius.<br>AFP/“Scanpix“ nuotr.
Traukinių keleiviai Portugalijoje raginami valgyti pusryčius.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Traukinių keleiviai Portugalijoje raginami valgyti pusryčius.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

BNS, „The Guardian“ ir „Lietuvos rytas“ inf.

Oct 19, 2016, 10:43 AM, atnaujinta May 10, 2017, 3:17 PM

Ryte į darbą skubantiems Portugalijos gyventojams atsibodo vėluoti į darbą. Mat traukinius vis dažniau reikia stabdyti dėl ryte nepavalgiusių ir alpstančių keleivių.

Tokia situacija nepatenkinta Portugalijos geležinkelių bendrovė nusprendė imtis veiksmų.

Savaitės pradžioje ji pradėjo kampaniją, raginančią klientus valgyti pusryčius, kad būtų išvengta traukinių vėlavimo rytinio eismo piko valandomis.

„Supratome, kad tai vyksta dėl to, jog kelias valandas nevalgiusiems žmonėms nukrisdavo cukraus kiekis kraujyje.

Paprastai tai nutinka rytinio piko valandomis“, – teigė „Fertagus“ rinkodaros vadybininkė Raquel Santos.

Bendrovė „Fertagus“, kuri valdo traukinius, kursuojančius tarp Lisabonos ir Setubalio, esančio maždaug 50 km į pietus nuo sostinės, savo stotyse iškabino plakatus su šūkiu: „Važiavimas nepusryčiavus gali paveikti kiekvieno kelionę!“

„Per pirmąjį šių metų pusmetį kompanijos traukiniuose nualpo net 46 keleiviai. Dėl jų 51 traukinys iš viso buvo priverstas vėluoti 209 minutes“, – sakė įmonės atstovė.

Kiekvienas incidentas sutrikdydavo daugelio traukinių eismą, mat sustabdžius vieną, lūkuriuoti tekdavo ir kitiems.

„Daugeliu atvejų negalime nualpusio keleivio iškart iškelti iš traukinio, todėl tai ir lemia vėlavimus.

Dažnai tenka paskelbti pavojų, o dėl to vėluoja visi tinklo traukiniai“, – aiškino R.Santos.

Bendrovė „Fertagus“ rekomenduoja ne tiktai pusryčiauti, bet ir su savimi turėti butelį vandens.

Be to, ji pataria blogai pasijutus išlipti artimiausioje stotelėje ir paprašyti pagalbos, o ne likti traukinyje.

Kompanija, kuri kasdien perveža apie 70 tūkst. keleivių, planuoja imtis ir kitų veiksmų. Kitą savaitę traukinių stotyse žadama ryte vykstantiems žmonėms dalyti obuolius ir jogurtą. R.Santos teigė mananti, kad tokios priemonės bus veiksmingos.

„Žmonės bus skatinami pusryčiauti, o mes išvengsime vėlavimų“, – sakė įmonės vadybininkė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.