„Playboy“ imperijos paveldėtojas vėl keičia žurnalą: „Tai buvo klaida“

Praėjusiais metais moterų teisių gynėjai sveikino „Playboy“ sprendimą nebepublikuoti nuogų moterų nuotraukų žurnale. Bet dabar leidinio kūrybinė komanda nusprendė, kad tai buvo didžiulė klaida.

C.Hefneris yra „Playboy“ įkūrėjo sūnus ir jo verslo imperijos paveldėtojas, dabar einantis kūrybinio vadovo pareigas.
C.Hefneris yra „Playboy“ įkūrėjo sūnus ir jo verslo imperijos paveldėtojas, dabar einantis kūrybinio vadovo pareigas.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 16, 2017, 1:02 PM, atnaujinta Apr 9, 2017, 11:17 PM

„Būsiu pirmasis, pripažinęs, kad būdas, kaip žurnale buvo vaizduojamas nuogas kūnas, buvo pasenęs, bet visai to atsisakyti buvo klaida, – taip socialiniame tinkle „Twitter“ rašė Cooperis Hefneris – „Playboy“ imperijos įkūrėjo Hugh Hefnerio sūnus ir dabartinis kūrybinis leidinio vadovas. – Šiandien atkuriame savo tapatybę ir patvirtiname, kas esame.“

Dalis socialinių tinklų vartotojų sveikino šį žingsnį, o kiti kalbėjo, jog sprendimą vėl spausdinti nuogybes žurnalo leidybos grupė priėmė todėl, kad leidinio pardavimas smuktelėjo dėl internete lengvai prieinamos pornografijos.

„Playboy“ nustojo spausdinti nuogų merginų nuotraukas nuo 2016-ųjų kovo. Tokiu būdu leidėjai siekė padidinti savo spausdinto bei internetinio leidinio skaitytojų ratą.

Vis dėlto Misisipės universiteto žurnalistikos profesorius Samiras Husni tikino, kad nuogų moterų nuotraukų atsisakymas greičiausiai daugiau skaitytojų nubaidė nei pritraukė.

„Žurnalas „Playboy“ be nuogų kūnų yra savotiškas oksimoronas, – tikino S.Husni. – Žurnalui reikia ieškoti būdų, kaip pritraukti skaitmeniniame amžiuje gyvenančią jaunąją kartą, kuriai nuogybė nėra neįprasta.“

Leidinys ketina atsinaujinti – nuo žurnalo viršelio panaikinamas užrašas „pramogos vyrams“, o C.Hefneris tikina, kad „visuomenėje tebekintant lyčių vaidmenims keičiasi ir žurnalas“.

„Nuogybės niekuomet nebuvo problema, nes jos apskritai nėra problema, – tikino 25-erių C.Hefneris. – Buvo aišku, kad mano tėvo tikslas, kai jis įkūrė „Playboy“, buvo reklamuoti sveiką diskusiją apie seksą ir skatinti dialogą socialinėmis, filosofinėmis ir religinėmis temomis.

Vis dėlto daugelis neteisingai suprato tą žinutę arba jos visai nesuprato – jie pasirinko susitelkti į atsiprašymų nereikalaujantį nuogumo demonstravimą žurnale ir jo revoliucinį požiūrį į seksą, įskaitant ir pokalbius apie jį.

Jau buvo išleistas ir kovo bei balandžio mėnesių žurnalo „Playboy“ numerio anonsas, ant kurio viršelio – apsinuoginusi mergina. O reklamą lydėjo šūkis: „Nuogumas yra normalu.“

1953-iaisiais pradėto leisti žurnalo populiarumas bėgant laikui smuko. Aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje jo populiarumas Amerikoje buvo pasiekęs viršūnę – tiražas tuo metu buvo net 5,6 mln. egzempliorių. Tačiau praėjusiais metais jis siekė 700 tūkst. (BBC, AP, BNS, LR)

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.