„Burger King“ įsiutino Belgijos karališkąją šeimą – verčia rinktis tarp dviejų karalių

Greito maisto restoranų tinklas „Burger King“ įsiutino Belgijos karališkąją šeimą. Mat „Burger King“ sukūrė reklamą, kuri ragina internautus rinktis tarp įmonės simboliu tapusio karaliaus ir Belgijos monarcho Philippe'o.

 „Burger King“ reklamoje internautai verčiami rinktis tarp įmonės simboliu tapusio karaliaus ir Belgijos monarcho Philippe'o.<br> „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
 „Burger King“ reklamoje internautai verčiami rinktis tarp įmonės simboliu tapusio karaliaus ir Belgijos monarcho Philippe'o.<br> „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 29, 2017, 10:24 AM, atnaujinta May 29, 2017, 10:32 AM

Reklama, pasiekiama tinklalapyje whoistheking.be, prašo balsuoti už „Burger King“ karalių arba Belgijos karalių Philippe'ą, kuris atvaizduojamas piešinio forma, rašo BBC.

Paspaudus balsuoti už karalių Philippe'ą išmetama lentelė, kurioje rašoma: „Ar esate tikri? Jis nebus tas, kuris keps jums bulvytes.“

Belgijos monarcho atstovas teigė, kad karaliaus atvaizdo naudojimui turi pritarti karališkoji šeima, tačiau „Burger King“ jos leidimo neprašė.

„Mes nepritariame tokiam poelgiui, – sakė karališkasis atstovas Pierre'as Emmanuelis de Bauwas. – Kadangi karaliaus atvaizdas naudojamas komerciniams tikslams, leidimo nebūtume davę.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.