31 metų teisininkas Abhishekas iš Bangaloro miesto nusprendė imtis veiksmų prieš PVR INOX tinklą po to, kai buvo priverstas atšaukti darbo skambučius, nes filmas užtruko ilgiau, nei buvo numatyta.
Bangaloro vartotojų ginčų nagrinėjimo komisijai Abhishekas teigė, kad buvo sugaištas jo laikas ir kad jis patyrė „psichologinę agoniją“ dėl 25 minučių reklamos, kuri rodyta prieš filmo „Narsusis Samas“ seansą.
Abhishekas vieną popietę nusipirko bilietą į šią karinę dramą. Bangaloro kino teatro tvarkaraštyje buvo nurodyta, kad 2 val. 25 min. trukmės filmas turėjo prasidėti 16 val. 5 min. ir baigtis 18 val. 30 min.
„Vėlyvą pabaigą lėmė anonsai, reklamos ir kiti užpildai, dėl kurių aš kartu su kitais žiūrovais papildomai sugaišau beveik pusvalandį, – teigė Abhishekas. – Dėl to patyriau nuostolių, kurių negalima apskaičiuoti pinigais.“
Abhishekas tvirtino, kad 18 val. 30 min. buvo suplanavęs darbo pokalbį, tačiau turėjo jį praleisti, nes filmas baigėsi tiktai apie 19 valandą.
Vyro teigimu, vėlavimas prilygo nesąžiningai prekybos praktikai, ir pateikė ieškinį PVR INOX dėl 50 tūkst. rupijų (530 eurų) žalos atlyginimo.
Abhishekas paprašė dar 5000 rupijų (53 eurų) už dvasines kančias ir papildomai 10 tūkst. rupijų (106 eurų) teisinėms išlaidoms padengti.
Bangaloro vartotojų ginčų komisija nusprendė, kad Abhisheko reikalavimai pagrįsti, ir nurodė kino teatrų tinklui sumokėti vyrui 20 tūkst. rupijų (212 eurų) žalos atlyginimo ir padengti 8000 rupijų (85 eurus) bylinėjimosi išlaidų.
Bendrovei taip pat buvo nurodyta pervesti 100 tūkstančių rupijų (1060 eurų) į Vartotojų gerovės fondą – vyriausybinę instituciją, kurios tikslas – ginti vartotojus.
Savo sprendime komisija teigė: „Šiame amžiuje laikas laikomas pinigais, o kiekvieno žmogaus laikas yra labai brangus.
25–30 minučių yra reikšmingas kiekis laiko, kurį teko praleisti teatre sėdint, nieko neveikiant ir žiūrint nereikalingas reklamas.
Žmonės, kurių dienotvarkė yra įtempta, neturėtų veltui švaistyti laiko.“
PVR INOX valdo daugiau negu 900 salių 173 kino teatruose Indijoje ir Šri Lankoje.
Kino teatrų tinklas gynėsi teigdamas, kad pagal įstatymą privalėjo prieš filmą parodyti 10 min. trukmės visuomenės informavimo pranešimus.
Tačiau nustatyta, kad didžioji dalis prieš seansą transliuotos medžiagos buvo komercinių produktų reklama.
Pabrėžęs, kiek plačiai žiniasklaidoje buvo nušviesta ši byla, Abhishekas sakė, kad ji turės įtakos kitoms Indijos įmonėms: „Kiekvienas kitas verslas pradėjo galvoti apie tai, kad laikas yra labai svarbus ir kaip nešvaistyti klientų laiko.“
Parengta pagal CNN inf.