Prieš lėktuvo katastrofą – ramus pilotų ir dispečerių pokalbis

[[ge:lrytas:lrytas:864926]]

Į Rostovą prie Dono taip pat atvyko Dubajaus valstybinės pigių skrydžių bendrovės „Flydubai“, kuri yra pagrindinės Jungtinių Arabų Emyratų oro vežėjos „Emirates Airlines“ antrinė įmonė, atstovai.<br>AP nuotr.
Į Rostovą prie Dono taip pat atvyko Dubajaus valstybinės pigių skrydžių bendrovės „Flydubai“, kuri yra pagrindinės Jungtinių Arabų Emyratų oro vežėjos „Emirates Airlines“ antrinė įmonė, atstovai.<br>AP nuotr.
Aukos buvo devynių šalių piliečiai, iš jų 45 – Rusijos.<br>AP nuotr.
Aukos buvo devynių šalių piliečiai, iš jų 45 – Rusijos.<br>AP nuotr.
Bendrovė „Flydubai“ pažadėjo sumokėti mažiausiai po 20 tūkst. dolerių kompensacijas žuvusiųjų šeimoms.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Bendrovė „Flydubai“ pažadėjo sumokėti mažiausiai po 20 tūkst. dolerių kompensacijas žuvusiųjų šeimoms.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Pareigūnai taip pat sakė pradedantys surinktų palaikų ir jų dalių atpažinimą pagal jų artimųjų duotus DNR mėginius.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Pareigūnai taip pat sakė pradedantys surinktų palaikų ir jų dalių atpažinimą pagal jų artimųjų duotus DNR mėginius.<br>AFP/Scanpix nuotr.
JAE atostogaujantys rusai pagerbė žuvusius žmones.<br>AFP/Scanpix nuotr.
JAE atostogaujantys rusai pagerbė žuvusius žmones.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Lėktuvas sudužo ir sudegė.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Lėktuvas sudužo ir sudegė.<br>AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.
Lėktuvas „Boeing 737“, skridęs iš Dubajaus į Rusijos pietuose esantį miestą Rostovą prie Dono, sudužo ir užsiliepsnojo šeštadienį paryčiais, nepataikęs nutūpti ant tako esant nepalankioms meteorologinėms sąlygoms.<br>AP nuotr.
Lėktuvas „Boeing 737“, skridęs iš Dubajaus į Rusijos pietuose esantį miestą Rostovą prie Dono, sudužo ir užsiliepsnojo šeštadienį paryčiais, nepataikęs nutūpti ant tako esant nepalankioms meteorologinėms sąlygoms.<br>AP nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.
Pareigūnai pradėjo baudžiamąjį tyrimą, mėgindami išsiaiškinti, ar katastrofą nulėmė pilotų klaida, techninis gedimas, ar blogi orai.<br>AP nuotr.
Pareigūnai pradėjo baudžiamąjį tyrimą, mėgindami išsiaiškinti, ar katastrofą nulėmė pilotų klaida, techninis gedimas, ar blogi orai.<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Mar 20, 2016, 12:10 PM, atnaujinta Jun 1, 2017, 5:03 AM

Tai rodo stenogramos, kurias paskelbė tarptautinė agentūra „Skrydžių saugumas“.

Pokalbių metu ekipažas neužsiminė apie jokius lėktuvo įrangos sutrikimus, skelbia portalas gazeta.ru.

Pilotui pasiteiravus apie apie orų sąlygas, dispečeris įspėjo, kad vėjas yra stiprus, be to, pila liūtis. Jis taip pat pranešė, kad matomumas tėra šeši kilometrai.

„Ar turite įspėjimų dėl vėjo poslinkių?“ – klausė pilotas. „Ne“, – atsakė dispečeris.

Kai pilotas pranešė, kad pradeda leistis, dispečeris nurodė, kad vėjo stiprumas yra 14–18 metrų per sekundę.

Tuomet pilotas pranešė, kad leidžiasi iki 600 metrų aukščio. „Darysiu antrą ratą“, – pranešė jis dispečeriui.

Įraše užfiksuoti paskutiniai piloto žodžiai: „Iki, iki.“

Lėktuvas „Boeing 737“, skridęs iš Dubajaus į Rusijos pietuose esantį miestą Rostovą prie Dono, sudužo ir užsiliepsnojo šeštadienį paryčiais, nepataikęs nutūpti ant tako. Žuvo visi juo skridę 62 žmonės.

Kaip pranešama, laineris mėgino nutūpti iš antrojo karto po to, kai kelias valandas skraidė ratu aplink oro uostą.

Tyrėjai patvirtino, kad per katastrofą žuvo visi 55 keleiviai ir septyni įgulos nariai. Aukos buvo devynių šalių piliečiai, iš jų 45 – Rusijos.

Pareigūnai pradėjo baudžiamąjį tyrimą, mėgindami išsiaiškinti, ar katastrofą nulėmė pilotų klaida, techninis gedimas, ar blogi orai.

Susisiekimo ministras Maksimas Sokolovas sekmadienį sakė, kad gelbėjimo tarnybos baigė paieškų ir gelbėjimo operaciją 6 val. Grinvičo (8 val. Lietuvos) laiku avarijos vietoje, kur lėktuvo nuolaužos buvo pažirusios didelėje teritorijoje.

Tyrėjai tikriausiai dar visą sekmadienį dirbs įvykio vietoje, rinkdami įrodymus, nurodė M.Sokolovas. Į Rostovą prie Dono  taip pat atvyko Dubajaus valstybinės pigių skrydžių bendrovės „Flydubai“, kuri yra pagrindinės Jungtinių Arabų Emyratų oro vežėjos „Emirates Airlines“ antrinė įmonė, atstovai.

Bendrovė „Flydubai“ pažadėjo sumokėti mažiausiai po 20 tūkst. dolerių kompensacijas žuvusiųjų šeimoms.

Rusijos valstybinė televizija parodė apsaugos kamerų vaizdo įrašą, kuriame matoma, kaip laineris nosimi įsirėžia į žemę ir sprogsta, nors jo autentiškumas nebuvo patvirtintas.

Katastrofa įvyko tuo metu, kai galiojo perspėjimas dėl smarkaus vėjo. Tuo metu taip pat smarkiai lijo. Šaltiniai sakė Rusijos naujienų agentūroms, kad abi „Boeing“ juodosios dėžės, kuriose tikriausiai išliko įrašyti svarbūs skrydžio duomenys, buvo išgabentos tirti į Maskvą.

Pareigūnai taip pat sakė pradedantys surinktų palaikų ir jų dalių atpažinimą pagal jų artimųjų duotus DNR mėginius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.