Naujieji mėsainiai „McCamembert“ įžiebė aistras Prancūzijoje

Kaip žinia „McDonald‘s“ tikrai moka prisitaikyti prie skirtingų rinkų bei skirtingų šalių vartojimo įpročių. Štai, pavyzdžiui, Artimuosiuose Rytuose tradiciniai sumuštiniai yra įvyniojami į lavašo ar „pide“ duoneles, Italijoje – į čiabatos ar fokačijos kepaliukus, o Kinijoje suplojami tarp pūstų ryžių trapučių. Vokietijoje ar Šveicarijoje čia pardavinėjamas alus, Ispanijoj – gaspačas, Lotynų Amerikoje – ryžių ir pupelių troškiniai, Rytų Azijoje – jūros gėrybių ir pomidorų sriuba, tuo tarpu Indijoje bandoma prisitaikyti ir prie vegetariškų šalies tradicijų.

Daugiau nuotraukų (1)

Miglė Šeikytė

Mar 4, 2013, 2:24 PM, atnaujinta Mar 10, 2018, 3:51 PM

Kad ir kaip bebūtų, ši strategija pasiteisina, tad atsižvelgdamas į tai, prancūziškasis „McDonald‘s“ tinklas nusprendė mėsainius pradėti gaminti su vietinių taip mėgstamais Kamambero, Kontė, Rakletė bei Chevre sūriais.

Tačiau, deja, bet vietiniai šia idėja neliko sužavėti. O labiau nei paprasti vartotojai, kuriems šio tradicinio jų sūrio įtraukimas į greitojo maisto gamybą yra tiesiog nepriimtas, gerokai didesnio nusivylimo yra apimti patys sūrio gamintojai. Šie teigia besijaučiantys tiesiog išnaudojami.

Kamambero gamintojų Normandijoje asociacijos pirmininkas Patrickas Mercieris piktinasi, jog McDonald‘s su jo organizacija taip niekaada ir nesitarė dėl naujojo mėsainio „McCamembert“. Tiesa, nors pats Kamambero gamybos procesas yra griežtai reguliuojamas įstatymų, pats jo pavadinimas, visgi, nėra apsaugotas. Kitaip tariant, net ir už Normandijos ar netgi Prancūzijos ribų gaminamas sūris gali visiškai laisvai puikuotis etikete su užrašu „Camambert“. O, pasak Patricko Marcierio, naujuose „McDonald‘s“ sumuštiniuose naudojama Kamambero versija išties yra pati blogiausia, kokią tik galima rasti. „Jis gaminamas Bretanėje“, su nusivylimu pažymi prancūzas.

Apie neypatingą sūrio kokybę byloja ir profesionalus „Fast and Food“ atstovų surengtas skonio testas. Greitąjį maistą tikrinanti ir su tokiais tinklais kaip „Pizza Hut“, „KFC“ ar „Coca-Cola“ bendradarbiaujanti organizacija savo tinklalapyje paskelbė, jog „Kamembero griežinėliai buvo pernelyg minkšti, stokojo tvirtumo ir veikiau priminė padažą nei sūrį“. Skoniu taip pat nesusižavėta, kadangi šis, ragautojų teigimu, tiesiog neturėjo Kamamberui būdingo charakterio. Įvertinę vos 5 balais iš 10 „Fast and Food“ atstovai patikino, jog didžioji dalis lankytojų tikrai bus nusivylę.

Panašią mintį išreiškė ir savaitraštis „L‘Express“, pasibaisėjęs, jog „McCamembert“ sumuštiniams naudojamas Kamemberas gali būti lengvai supainiotas su Bri.

Tuo tarpi „McDonald‘s“ rinkodaros vadovė Prancūzijoje Nawala Trabelski į visus šiuos būgštavimus atsakė, teigdama, jog kompanijai paprasčiausia neliko nieko kito kaip tik ieškoti aukso vidurio tarp per stipraus ir nepakankamai išraiškingo sūrio. Tik tokiu būdu, anot Trabelski, yra įmanoma patraukti kuo daugiau lankytojų.

Šiaip ar taip, nepaisant visų šių sūrio kontraversijų, yra tikimasi, jog „McCamembert“ bus gana paklausus Prancūzijoje, kuri dar 2011 metais buvo tapusi antra pagal dydį „McDonald‘s“ rinka po Jungtinių Amerikos Valstijų. Vasario 12 dieną užkandinėse pasirodžius naujuosius sumuštinius planuojama pardavinėti vos 6 savaites, o kiekvienas iš jų kainuos po 4,5 euro.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.