Bare pažemintas klientas: „Kojos ten daugiau nekelsiu“

Manau, nesuklysiu sakydamas, kad didieji prekybos centrai – lyg piktžaizdės kiekviename mieste. Juos Lietuvoje pastato ne už miesto, kaip tai daro išsivysčiusios šalys, o miesto centre. Matyt, turint tikslą numarinti smulkųjį verslą. 

 „Grill London“, Klaipėda.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 „Grill London“, Klaipėda.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 „Grill London“, Klaipėda.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
 „Grill London“, Klaipėda.<br> Nuotr. iš „Riebus katinas“.
Daugiau nuotraukų (2)

„Riebus katinas“

Sep 27, 2017, 8:10 PM, atnaujinta Sep 27, 2017, 8:16 PM

Ne išimtis ir Klaipėda, į kurios vieną iš „žudikų“ užsukau šį kartą. Draugai rekomendavo apsilankyti bare „Grill London“. Jie puikiai žinojo mano nuomonę apie maitinimo įstaigas didžiuosiuose prekybos centruose. Bet į šį barą siūlė užsukti tikėdamiesi, jog tai pakeis mano prastą nuomonę apie galimybę skaniai pavalgyti tokiose vietose. 

Neslėpsiu – kavinės interjeras mane sužavėjo, dar labiau nustebino tai, jog vietų laisvų nebuvo daug. 

Įdomu buvo vartyti meniu, kuris buvo toks nudriskęs, kad pamaniau, jog jį kartu su Lietuvos nepriklausomybės aktu iš Vokietijos parvežė Liudas Mažylis. Todėl valgiaraščiai tokie brangūs ir niekas nesiruošia jų pakeisti, nors nuo dažno vartymo jie baigia suplyšti.  

Meniu tikrai atitinka baro pavadinimą. Yra iš ko rinktis grilyje keptus patiekalus. 

Mano akį patraukia BBQ šonkauliukai. Sėdint salėje puikiai matosi už stiklinės sienos įsikūrusi virtuvė, o joje – uždaro tipo kepsninės. Apsidžiaugiu, nes tie agregatai padeda sukurti šedevrus. Issirenku šonkauliukus. Garnyrą galima pasirinti pačiam, aš renkuosi keptas bulvytes, marinuotas daržoves ir česnakinio padažo bulvytėms pamirkyti. O desertą nusprendžiu išsirinkti vėliau. 

Padavėjų dėmesio gavau jau vos prisėdęs už staliuko. Jie dirbo puikiai. Tad nelabai nustebau, kad mano šonkauliukai pas mane atsirado jau vos po 10 minučių. 

Nors pats ruošdamas šonkaulius tokioje pat kepsninėje užtrunku 4 valandas, apsidžiaugiu, kad bare klientų užsakymams pasiruošta iš anksto... 

Gal tai ir pakiša koją norint nustebinti klientą. Dar nepradėjus valgyti į akis krenta tai, jog BBQ padažas, kuriuo aptepti šonkauliai, į juos nesusigėręs. Tai leidžia suprasti, kad jis užteptas ne kepant, o ant prieš tai iškeptų šonkaulių, kuriuos, gavus užsakymą, lieka tik pašildyti. 

Antra, pradėjus valgyti, mėsa nuo kaulų nenusimauna, o ją reikia nuplėšti. Tie, kas žino, kaip atrodo gerai paruošti BBQ šonkauliukai, sutiks su manimi, jog kaulai nuo mėsos atsiskiria patys. Tai lyg įrodymas, kad patiekalas pagamintas tobulai.

Pasikartosiu dėl padažo: kadangi jis yra tepamas kepimo proceso pabaigoje, jis turi susigerti į mėsą, o ne plaukioti jos paviršiumi.  Na, ir svarbiausia, kas būdinga kiekvienam gerai paruoštam patiekalui, tai skonis. 

Gaila, kad aš užsisakiau tik kavos, nes valgant šiuos šonkaulius reikėjo mažiausiai litro vandens. Prieskonių bei druskos gausa neleido pasimėgauti šiuo patiekalu.   Nebaigiau jo valgyti dėl nežmoniškai didelio druskos kiekio, teko pamiršti desertą ir tiesiog paprašyti sąskaitos. 

Padavėjai mandagiai pasiteiravus, ar patiko patiekalas, išdėsčiau savo nepasitenkinimą, rodydamas į nebaigtą valgyti patiekalą. 

O tada prasidėjo linksmoji vieta, apie kurią prisimindamas dar dabar juokiuosi ir juokiasi tie, kuriems papasakoju. Manau bus linksma ir jums.

Išklausiusi mano priekaištą padavėja dingsta tik kelioms minutėms. Atnešusi sąskaitą, ji mane „nudžiugino“ pasakiusi, kad mano pretenzija sulaukė administratorės dėmesio, ir mano sąskaitai pritaikyta 10 procentų nuolaida. 

Matyt, turėjau šokinėti iš džiaugsmo. Bet prisiminus, kaip elgiasi BBQ šonkauliukų gimtinėje baruose, išklausę kliento nepasitenkinimus, galėjau tik juoktis. Amerikoje po pretenzijos patiekalo net nebūtų įtraukę į sąskaitą. 

Padavęs pinigus, dar išklausiau padavėjos pasakojimą, kaip ji kartu su administratore ragavo šonkaulių virtuvėje ir valdžia nusprendė ,jog jie tokie ir turi būti, o aš tiesiog nieko apie šį patiekalą neišmanau. 

Nebenorėjau klausytis žeminančių klientą pasiteisinimų ir tiesiog norėjau kilti sulaukęs grąžos, bet manęs niekas nenorėjo paleisti. Buvo primygtinai reikalaujama, kad aš pasirašyčiau ant sąskaitos, kuriai buvo pritaikyta vargana 10 procentų nuolaida. Nes taip, pasirodo, baro vadovai apsisaugo nuo to, kad padavėjai nepiktnaudžiautų nuolaidomis. 

Nesutikau pasirašyti, paprašiau, kad pakviestų administratorę arba panaikintų nuolaidą, kurios net neprašiau. 

Bet administratorė, kuri jautėsi teisi, pasirodyti nesiteikė, tad matydamas, jog be parašo manęs nepaleis, brūkštelėjau tik dvi raideles:  R.K.

Ar galiu vertinti maistą? Manau ne. Kaip ir minėjau padavėjai, vienas patiekalas dar ne visa virtuvė.  

Ar galiu vertinti personalą, manau, kad taip. Padavėjai atliko savo darbą puikiai. Administratorė, manau, net nesuvokia, kokios jos pareigos. Manau, viena iš jos pareigų – „gesinti“ tokius konfliktus, o ne stebėti, kur padavėjai deda pinigus.

Skaudu, kad tokia graži vieta gali taip nuliūdinti. O juk konflikto galėjo ir nebūti, o ir straipsnio turėjo nebūti. 

Mano nuotaika iki užsukant į barą buvo tokia gera, kad aš ir padavėjai savo nepasitenkinimą patiekalu išsakiau šypsodamasis:  „Pasitaiko visiems, mes gi žmonės, kartais galime ir padauginti prieskonių“. 

Bet kai bandant apginti baro vardą bandoma žeminti klientą, Riebus Katinas niekada netylės. 

Tad konstatuoju graudų faktą: ten aš kojos nekelsiu, o ir draugams rekomenduosiu tą patį. 

„Riebus katinas“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.