Juodasis sąrašas: ko nereikėtų dėti į tuščią skrandį

Kaip pradėsi rytą, tokia bus ir tavo diena. Tačiau ją lengvai galima sugadinti netinkamais pusryčiais. Kaip nebūtų keista, kai kurių produktų, kuriuos mes pratę matyti ant pusryčių stalo, negalima valgyti, kai skrandis yra tuščias.

Kaip prasideda jūsų diena?<br>123rf nuotr.
Kaip prasideda jūsų diena?<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 12, 2019, 4:19 PM

1. Citrusiniai vaisiai. Kai kuriems žmonėms jie sukelia alergiją. Bet jei ir nesate alergiškas, geriau šiuos vaisius valgyti po pusryčių, suvalgius, pavyzdžiui, dubenėlį košės. Citrusinių vaisių virškinimas pernelyg apkrauna kepenis, o sulčių gėrimas, jei jūsų skrandis tuščias, gali nulemti gastritą, rašo takprosto.cc.

2. Žalios daržovės. Visi žinome, kad daržoves valgyti sveika, tačiau ne tuomet, kai skrandis yra tuščias. Skrandžio sieneles erzins daržovėse esančios rūgštys. Geriau daržoves valgyti su kuo nors, pavydžiui, su sumuštiniu.

3. Jogurtas. Jis nepadarys didelės žalos, jei valgysite jį iš pat ryto, tačiau kur kas naudingiau, jeigu jogurtą valgysite priešpiečiams, po pietų, pavakariams ar po vakarienės. Kol nieko dar nevalgėte, organizmui nereikalingos bakterijos, padedančios virškinti.

4. Šalti gėrimai. Jie neigiamai veikia virškinimo sistemą. Iš ryto išgėrus šalto gėrimo virškinimo veikla gali sulėtėti visai dienai.

5. Saldumynai. Valgyti saldumynus ryte – kenksminga. Tai iki aukštumų pakelia gliukozės kiekį kraujyje. O rytais organizmui sunku išskirti pakankamai insulino. Gali būti, kad dėl antrojo tipo diabeto kenčia tie, kurie mėgsta rytais valgyti saldžiai.

6. Kava. Jautresni žmonės ir patys tai jaučia: kai skrandis – tuščias, jie negeria kavos. Kava dirgina skrandžio gleivinę. Gerkite kavą rytais, tačiau tik tuomet, kai būsite ko nors užkandę.

7. Bananai. Jie vertinami už tai, kad juose yra nemažai magnio, padedančio širdžiai. Tačiau nereikėtų pradėti dienos valgant bananus – tai gali sutrikdyti kalio ir magnio balansą, tad nesistebėkite, jei po to visą dieną jausitės apsunkę.  Jie geriau tinka užkandžiui tarp pusryčių ir pietų ar pietų ir vakarienės.

Turinys pirmą kartą publikuotas 2016 metų liepos 7 dieną.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.