Tirpdyti svorį padeda ir populiarus gėrimas: skanu, nebrangu ir labai naudinga

Dažnas iš mūsų žino, kaip svarbu gerosios bakterijos mūsų imuninei sistemai, bet ar daugelis pamąsto, kad jos daro įtaką ir svorio reguliavimui?

 Kefyre yra itin daug gerųjų bakterijų, kurios padeda virškinti maistą.<br>123rf.com
 Kefyre yra itin daug gerųjų bakterijų, kurios padeda virškinti maistą.<br>123rf.com
 Kefyre yra itin daug gerųjų bakterijų, kurios padeda virškinti maistą.<br>123rf.com
 Kefyre yra itin daug gerųjų bakterijų, kurios padeda virškinti maistą.<br>123rf.com
Natūropatinės mitybos specialistė T.Šliažaitė.
Natūropatinės mitybos specialistė T.Šliažaitė.
Daugiau nuotraukų (4)

Tautvilė Šliažaitė

Dec 5, 2018, 8:31 AM, atnaujinta Dec 5, 2018, 11:35 AM

Mokslininkai pastebėjo, kad žmonės, kurių organizme yra daugiau gerųjų bakterijų, daug lengviau gali reguliuoti savo svorį. Ką kiekvienas iš mūsų gali padaryti, kad padaugintų gerųjų bakterijų kiekį žarnyne?

Pirmiausia reikėtų rinktis maisto produktus, kuriuose yra daugiau probiotikų. Šių maistinių medžiagų atrasite riešutuose, žolėse, ankštiniuose ir grūdiniuose produktuose, kuriuose taip pat gausu skaidulų.

Rauginti kopūstai, jogurtas arba kefyras natūraliai turi daugiau gerųjų bakterijų, tad juos svarbu įtraukti į savo mitybos racioną.

Kefyras Lietuvoje yra gerai žinomas, o, pavyzdžiui, Anglijoje jis parduodamas tik sveikuolių parduotuvėse.

Dauguma mokslininkų ir mitybos specialistų pažymi, kad kefyras yra labai geras probiotikų šaltinis. Įdomu ir tai, kad būtent kefyre galima rasti du ar net tris kartus didesnę gerųjų bakterijų įvairovę negu, pavyzdžiui, jogurte.

Negana to, išgėrę kefyro stiklinę gausite ne tik nemažai probiotikų, bet ir apie 10 gramų baltymų.

Su pelėmis atlikus tyrimą pastebėta, kad tos, kurios buvo vidutinio svorio, turėjo kur kas daugiau gerųjų bakterijų negu tos, kurios buvo nutukusios.

Įdomu ir tai, kad po to, kai blogosios bakterijos buvo persodintos vidutinio svorio pelėms, tos pelės nutuko. Mokslininkai nusprendė, kad kuo daugiau gerųjų bakterijų yra žarnyne, tuo lengviau galima subalansuoti savo svorį.

Didesnis gerųjų bakterijų kiekis svarbus ir jausmui, kuris aplanko pavalgius, – jaučiatės sotūs ar vis dar alkani. Kuo daugiau gerųjų bakterijų yra žarnyne, tuo mažiau riebalų pasisavinama – tai irgi padeda sureguliuoti svorį.

Kitas labai svarbus dalykas – gerosios bakterijos padeda subalansuoti ir cukraus kiekį organizme, tad rinkitės ir valgykite tuos maisto produktus, kuriuose yra daugiau gerųjų bakterijų.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.