Ar norintiems sulieknėti reikėtų vengti riešutų? Štai ką parodė tyrimas

Riešutai - tai puikus užkandis: sotūs, gardūs, turintys daug baltymų.

Taigi susmulkinti riešutai ar riešutų sviestas leidžia kūnui absorbuoti visus riebalus ir baltymus, o sveikus riešutus organizmas gali pašalinti nepasisavindamas jų maistingųjų medžiagų.<br> 123rf nuotr.
Taigi susmulkinti riešutai ar riešutų sviestas leidžia kūnui absorbuoti visus riebalus ir baltymus, o sveikus riešutus organizmas gali pašalinti nepasisavindamas jų maistingųjų medžiagų.<br> 123rf nuotr.
Taigi susmulkinti riešutai ar riešutų sviestas leidžia kūnui absorbuoti visus riebalus ir baltymus, o sveikus riešutus organizmas gali pašalinti nepasisavindamas jų maistingųjų medžiagų.<br> 123rf nuotr.
Taigi susmulkinti riešutai ar riešutų sviestas leidžia kūnui absorbuoti visus riebalus ir baltymus, o sveikus riešutus organizmas gali pašalinti nepasisavindamas jų maistingųjų medžiagų.<br> 123rf nuotr.
Taigi susmulkinti riešutai ar riešutų sviestas leidžia kūnui absorbuoti visus riebalus ir baltymus, o sveikus riešutus organizmas gali pašalinti nepasisavindamas jų maistingųjų medžiagų.<br> 123rf nuotr.
Taigi susmulkinti riešutai ar riešutų sviestas leidžia kūnui absorbuoti visus riebalus ir baltymus, o sveikus riešutus organizmas gali pašalinti nepasisavindamas jų maistingųjų medžiagų.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 8, 2020, 1:48 PM

Dažnai sakoma, kad turėtume jų skanauti saikingai, nes jie turi daug riebalų ir kalorijų.

Tačiau tyrimai rodo, kad migdolai turi 32 proc. mažiau kalorijų, nei mes manėme anksčiau. Graikiniai – 21 proc., o anakardžių kalorijų kiekis taip pat 16 proc. mažesnis.

Taigi, kaip mes suklydome?

Problema buvo ta, kad dar visai neseniai niekas atidžiai neištyrė neskaldytų riešutų kalorijų.

Kalorijos yra būdas išmatuoti „degalų“ kiekį maiste.

Mes žinome, kad kūnas iš kiekvieno gramo riebalų gali gauti maždaug devynias kalorijas, o iš kiekvieno gramo baltymų – maždaug keturias, nes kiekviena maisto grupė virškinama skirtingai.

Riešutus sunku nustoti valgyti, nes jie traškūs. Kadangi jie kieti, mes jų nesukramtome pakankamai ir riešutuose esančios maistinės medžiagos, tokios kaip riebalai, nevisiškai suvirškinami.

Taigi susmulkinti riešutai ar riešutų sviestas leidžia kūnui absorbuoti visus riebalus ir baltymus, o sveikus riešutus organizmas gali pašalinti nepasisavindamas jų maistingųjų medžiagų.

Įdomus tyrimas

Jungtinių Valstijų žemės ūkio departamento tyrėjai stebėjo žmonių mitybą – vieni valgė maistą su riešutais, o kiti – be.

Norėdami nustatyti kalorijų kiekį mityboje, prieš valgydami jie išdžiovino ir sudegino maistą. Jie pakartojo šį procesą su savo išmatomis, kad nustatytų, kiek kalorijų liko po to, kai jų kūnas suvirškino maistą.

Nors žinoma, kad anakardžiai turi 137 kalorijas, tai yra tik vidurkis. Kiekvienas žmogus išgaudavo skirtingą kalorijų kiekį – vieno žmogaus buvo net 105, o kito – 151.

Pabrėžtina, kad kad kalorijų skaičiavimas geras būdas kontroliuoti kūno svorį, tačiau nebūtinas.

Taigi, gera žinia riešutų mėgėjams yra ta, kad riešutai nėra toks blogas dalykas. Bet tai nereiškia, kad galite suvalgyti visą pakuotę.

Parengta pagal bodyandsoul.com.au

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.