Štai kuo pataria praturtinti avižinę košę, jeigu norite lengviau atsikratyti kilogramų (7)

Visi žinome, kad nėra vieno stebuklingo produkto, kuris mažintų kūno apimtis ir tirpdytų lašinius. Tačiau yra tam tikrų maisto produktų ir maistinių medžiagų, kurios tikrai gali padėti numesti svorio labiau nei kiti.

Svarbiausia – pradėti dieną nuo pusryčių, kuriuose yra daug baltymų, skaidulų ir sveikųjų riebalų. <br>123rf nuotr.
Svarbiausia – pradėti dieną nuo pusryčių, kuriuose yra daug baltymų, skaidulų ir sveikųjų riebalų. <br>123rf nuotr.
Ispaninių šalavijų sėklos turi daugiau polinesočiųjų rūgščių omega-3, kurios naudingos širdžiai, paspartina medžiagų apykaitą.<br>123rf nuotr.
Ispaninių šalavijų sėklos turi daugiau polinesočiųjų rūgščių omega-3, kurios naudingos širdžiai, paspartina medžiagų apykaitą.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 13, 2022, 8:27 AM, atnaujinta Jan 13, 2022, 8:36 AM

Jeigu siekiate sulieknėti, pirmiausia, ką galite padaryti – tai valgyti subalansuotus pusryčius, kurie padės jaustis sotesniems ir sumažinti norą užkandžiauti visą dieną.

Svarbiausia – pradėti dieną nuo pusryčių, kuriuose yra daug baltymų, skaidulų ir sveikųjų riebalų.

Avižiniai dribsniai jau seniai siejami su geresne sveikata, sumažėjusiu cholesterolio ir cukraus kiekiu kraujyje. Patys avižiniai dribsniai yra sudėtiniai angliavandeniai. Juose esančios skaidulos ir nesmulkinti grūdai yra naudingi širdies sveikatai, tačiau galima dar labiau pagerinti šį pusryčių patiekalą, kad jis padėtų efektyviau mažinti svorį.

Tad nors avižiniai dribsniai yra puikus daug skaidulų turinčių angliavandenių šaltinis, juose trūksta baltymų ir sveikųjų riebalų.

Tad kuo praturtinti avižinių dribsnių košę, kad būtų dar naudingesnė? Ispaninių šalavijų sėklomis! Jose yra nedidelis kiekis baltymų, sveikų riebalų ir galinga ląstelienos dozė – tad kelionė lieknesnės figūros link bus ne tik sotesnė, bet ir praturtinta vertingomis medžiagomis.

Vienoje porcijoje – dviejuose valgomuosiuose šaukštuose – ispaninių šalavijų sėklų yra penki gramai baltymų.

Daugiau baltymų per pusryčius užtikrina geresnį cukraus kiekį kraujyje, stabilų energijos lygį ir gali sumažinti alkio jausmą dienos metu.

Yra žinoma, kad daug skaidulų turinčios dietos siejamos su ilgalaikiu svorio metimu. Dviejų valgomųjų šaukštų ispaninių šalavijų sėklų porcijoje yra 10 gramų skaidulų – jų norma suaugusiam žmogui – 20–30 g per dieną.

Ispaninių šalavijų sėklose taip pat yra omega-3 riebalų rūgščių. Yra žinoma, kad šios rūgštys turi poveikio medžiagų apykaitai.

Tačiau neapsiribokite vien šiomis sėklomis! Į avižinius dribsnius galite dėti ir kitų baltymų – ruošdami košę nepamirškite pieno ar pagardinkite ją graikiniu jogurtu.

Naudokite ispaninių šalavijų sėklas ne tik virdami įprastą košę, bet ir ruošdami per naktį brinkintą košę – iš vakaro sumaišykite avižinius dribsnius, ispaninių šalavijų sėklas, užpilkite pienu, įdėkite šaukštelį ar du jogurto – ir ryte turėsite maistingus ir gardžius pusryčius.

Jūsų kūnas jums padėkos.

Parengta pagal „Eat this“

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.