"Barcelona" puolėją asmeniškai remianti „Adidas“ bendrovė taip pat yra sudariusi rėmimo sutartį ir su FIFA, kuri kartu su "France Football" (Prancūzija) redakcija organizuoja geriausio pasaulio metų futbolininko rinkimus.
L.Messi kartu su Madrido "Real" puolėju C.Ronaldo ir Miuncheno "Bayern" saugu F.Ribery pretenduoja laimėti 2013-ųjų FIFA Ballon d'Or -- tradicinį prizą, skirtą geriausiam metų futbolininkui.
2013-ųjų rinkimų rezultatai bus paskelbti sausio 13-ąją Ciuriche.
FIFA sutartis su "Adidas" reiškia, kad nei C.Ronaldo, nei F.Ribery, kuriuos asmeniškai remia "Nike" bendrovė, negalėtų naudoti prestižinio apdovanojimo prekinio ženklo, jeigu laimėtų.
„Adidas“ nuo šiol turės išimtines teises į FIFA Ballon d'Or prekinį ženklą ir su juo susiejusią atributiką.
„Nike“ tokia privilegija pasigirti negalės. Jeigu 2013-ųjų rinkimuose triumfuotų C.Ronaldo ar F,.Ribery, jie negalėtų papildomai uždirbti iš šios pergalės skirtingai nuo L.Messi.
„Šis oficialus bendradarbiavimas yra priežastis, kodėl mes galime naudoti FIFA Ballon d'or pavadinimą savo reklamose“, - goal.com sakė „Adiddas“ viešųjų ryšių atstovas Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje Benas Goldhagenas.
Ta proga „Adidas“ jau sukūrė specialius „f50” batelius, norėdamas paminėti L.Messi pergalę 2012-ųjų rinkimuose, kai "Barcelona" argentinietis ketvirtą kartą iš eilės laimėjo FIFA Ballon d'or.
Dabar Vokietijos bendrovė ruošiasi surengti dar vieną tokią akciją 2014-ųjų rudenį, jeigu L.Messi laimėtų penktąjį kartą.
„Tikrai norime pakartoti, tai, ką darėme paskutinį kartą, - sakė B.Goldhagenas. - Bet esame L.Messi jau sukūrę išskirtinius futbolo batelius, kurie pasirodys kovą, nepaisant FIFA Ballon d'Or rinkimų rezultato.“
C.Ronaldo ir „Nike“ negalėtų išleisti tokių išskirtinių batelių su FIFA Ballon d'Or ženklu, jeigu Portugalijos rinktinės kapitonas laimėtų 2013-ųjų rinkimus.
„Adidas“ yra vienas iš šešių oficialių FIFA pasaulio čempionato partnerių. Vokietijos bendrovė tiekia kamuolius ir įrangą svarbiausiam FIFA turnyrui nuo 1970 metų.
2013-ųjų lapkritį ši sutartis buvo atnaujinta ir dabar ji galios iki 2030 metų.
Prieš tai ši sutartis buvo atnaujinta 2005-aisiais, o "Adidas" mokėjo FIFA po 30 milijonų eurų per metus. Spėjama, kad naujosios sutarties vertė yra dar didesnė.
„Adidas“ prognozuoja, kad 2014-aisiais bendrovės pardavimai pasieks rekordines aukštumas, o jos apyvarta turėtų siekti 2 milijardus eurų. 2012-aisiais "Adidas" pardavė prekių už 1,7 milijardo eurų.
Bet "Adidas" sėkmė toliau nemažai priklausys ir nuo to, ar L.Messi ir toliau dominuos futbolo stadionuose.