Tuo metu Brazilijoje vykstantis čempionato atidarymas prie
televizoriaus ekranų pritraukė beveik dešimtadalį šalies
gyventojų, tai yra apie 274 tūkst. lietuvių. Vidutinė atidarymo
auditorija buvo 5,7 proc. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje
rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT TV auditorijos
tyrimo duomenys.
2010 metų čempionato nugalėtojų ispanų ir antros vietos
laimėtojų olandų mačą bent minutę stebėjo 13 proc. žiūrovų,
o vidutinė auditorija siekė 5,9 proc. Pirmosios pasaulio futbolo
čempionato rungtynės, kurios vyko tarp Kroatijos ir čempionato
šeimininkės Brazilijos komandų, bent minutei sutraukė 12,6 proc.
televizijos auditorijos - 359 tūkst. lietuvių. Portugalijos ir
Vokietijos komandų susitikimą buvo
įsijungę 12,5 proc. žiūrovų, vidutinė auditorija siekė 5,5
proc.
Prieš ketverius metus Pietų Afrikos Respublikoje vykusį
čempionatą iš viso stebėjo apie 80 proc. Lietuvos gyventojų.
Populiariausios 2010 metų čempionato rungtynės vyko tarp Vokietijos
ir Ispanijos rinktinių dėl patekimo į finalą. Jas bent trumpam
buvo įsijungę 29,0 proc. žiūrovų, apie 935 tūkst. žmonių.
Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė
TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi
daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje.
Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių -
Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno
regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso
vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir
konsultacijų grupių „Kantar“.