Futbolas įpūtė Kalėdinės dvasios – šimtai vaikų aktyviai pradėjo šventinį laikotarpį

Ketvirtadienio rytą daugiau nei 350 vaikų įprastą darželio aplinką iškeitė į futbolo veją.

 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius. Kristina Surdokaitė.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius. Kristina Surdokaitė.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
 Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo paliesti ne tik futbolo kamuolį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.<br> T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (51)

Lrytas.lt

Dec 19, 2019, 2:47 PM

Vilniuje, „Sportima“ futbolo manieže, Lietuvos masinio futbolo asociacijos ir Respublikinės ikimokyklinio ugdymo kūno kultūros pedagogų asociacija jau ketvirtą kartą sukvietė mažuosius sportiškai ir linksmai praleisti laiką futbolo festivalyje „Futboliuko Kalėdos“.

„Atvyko 18 Vilniaus apskrities darželių, kurių komandas sudaro 22 vaikai. Šio renginio idėja – Kalėdos, tad vaikai yra pasipuošę baltomis aprangomis, varpeliais ir taip kviečia Kalėdų senelį. Tai tradicinis renginys, kuris vyksta ištisus metus, o didieji renginiai organizuojami per ypatingas šventes“, – lrytas.lt kalbėjo vienas iš festivalio vaikams organizatorių Masinio futbolo asociacijos direktorius Ignas Marcinkevičius.

Futboliukas“ – Lietuvos futbolo federacijos (LFF) inicijuotas ir Lietuvos masinio futbolo asociacijos (MaFA) vykdomas ilgalaikės masinio futbolo programos „Sugrąžinkime vaikus į stadionus“ projektas.

Projektas startavo 2007 m. Nuo to laiko jame dalyvavo keli šimtai darželių ir keliolika tūkstančių vaikų, tačiau jis kasmet sulaukia vis didesnio dėmesio.

„Kiekviena įstaiga, dalyvaujanti šiame projekte, turi organizuoti renginius savo aplinkoje ir už jos ribų. Surengėme vieną renginį savo darželyje, pasikvietėme dar vieną darželį, tada supratome, kad tai labai smagi pramoga. Gavome palaikymą iš Masinio futbolo asociacijos ir nusprendėme, kad reikia pasikviesti dar daugiau įstaigų“, – pasakojo Kalėdinio festivalio vaikams iniciatorė darželio lopšelio „Rūta“ auklėtoja Krisitna Surdokaitė.

Kas griūva, kas bėga, o kas klauso vyresnių patarimų – devyniose stotelėse vaikai galėjo ne tik pelnyti įvartį, bet ir pagerinti komandinius įgūdžius.

„Kiekvienas darželis apeina devynias stoteles, pagal rekomendacijas tokio amžiaus vaikams, kas antroje stotelėje vyksta žaidimai, kurie susiję su futbolu, kitose – komandinį darbą skatinantys pratimai.

Tokio masto vaikų festivalį suorganizuoti nėra lengva, tad dalyvių skaičių bandome išlaikyti vienodą, žinoma, norinčių dalyvauti dažnai yra daugiau. Tiesa, tęstinio projekto „Futboliukas“, kuris vyksta miestų ir miestelių darželiuose, dalyvių skaičius vis auga, jame dalyvauja net 60 darželių“, – kalbėjo I.Marcinkevičius.

Projekto tikslas – naudojant žaidimus ir pedagoginę „smagaus futbolo žaidimo koncepciją“ suteikti vertingos ir praturtinančios žaidimo patirties vaikams, taip pat populiarinti futbolą, sudominant jaunuosius žaidėjus ir ugdant įvairiausius jų talentus.

„Visi dirbantys žmonės yra savanoriai, o festivaylje Vilniuje darbuojasi 24 žmonės. Žinoma, viskas prikaluso nuo vaikų skaičiaus, kartais dirba ir 30-40 savanorių“, – didele savanorių komanda džiaugėsi K.Surdokaitė.

Kaip teigia festivalio organizatoriai, „Futboliuko Kalėdos“ yra sėkmingas renginys, prie kurio nori prisijungti vis daugiau įstaigų. Ateityje planuojama didinti renginių skaičių, kad jame galėtų sudalyvauti visi norintys.

Organizatoriai dar vienam masiniam „Futboliuko“ renginiui vaikus iš visos Lietuvos sukvies birželio pradžioje, kai bus minima vaikų gynimo diena.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.