EUROLYGA 2023

„Žalgiris“ liko lankomiausia Eurolygos komanda

Per „Top 16“ turnyro rungtynes į Kauno „Žalgirio“ areną ateidavo mažiau žmonių negu pirmajame etape. Tačiau tai nesutrukdė Lietuvos čempionams likti lankomiausiu krepšinio Eurolygos klubu. Šį sezoną per kauniečių namų rungtynes tribūnose būdavo vidutiniškai 13 tūkst. 475 žiūrovai. Be „Žalgirio“ dešimties tūkstančių sirgalių ribą Eurolygoje peržengė tik du klubai: Vitorijos „Caja Laboral“ ir Tel Avivo „Maccabi“.

Šį sezoną per kauniečių namų rungtynes tribūnose būdavo vidutiniškai 13 tūkst. 475 žiūrovai.<br>M. Kulbis
Šį sezoną per kauniečių namų rungtynes tribūnose būdavo vidutiniškai 13 tūkst. 475 žiūrovai.<br>M. Kulbis
Daugiau nuotraukų (1)

Rolandas V. Eidvilas

2013-04-07 10:24, atnaujinta 2018-03-08 17:28

Sek sporto naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

Lankomumo lyderiai

Nors pagal pergales Kauno ekipa atsilieka nuo Eurolygos lyderių, vieno dalyko jai gali pavydėti visos Senojo žemyno komandos. „Žalgiris“ antrą sezoną iš eilės yra nepralenkiamas pagal žiūrovų skaičių.

2012-2013 metų sezoną per Eurolygos varžybas į garsiausio Lietuvos klubo namų rungtynes ateidavo vidutiniškai 13475 žiūrovai. Pirmojo etapo vidurkis buvo 14185, antrojo – 12968.

Penkiaženkliu žiūrovų vidurkiu taip pat gali pasigirti kiti du Eurolygos lankomumo „prizininkai“. Per „Caja Laboral“ namų rungtynes tribūnose būdavo 12020 sirgalių, per „Maccabi“ – 10925. 9766 žiūrovų sulaukdavo Atėnų „Panathinaikos“, 9010 – Berlyno ALBA, 8958 – Madrido „Real“.

Tarp „Top 16“ etape žaidusių komandų mažiausiai žiūrovų sulaukdavo „Chimki“ – vidutiniškai tik 3910. Rusijos klubą nedaug aplenkė Sienos „Montepaschi“ (4262), „Barcelona“ (4939), Malagos „Unicaja“ (5382), Stambulo „Besiktas“ (5495) ir Maskvos CSKA (5696).

Viso Eurolygos turnyro lankomumo vidurkis yra 7140 žiūrovų. Į reguliaraus sezono rungtynes ateidavo vidutiniškai 6667 žiūrovai, į „Top 16“ etapo 7647.

Rusams taisyklės negalioja

„Žalgirio“ vidurkis „Top 16“ etape sumažėjo daugiau nei tūkstančiu žiūrovų. Tačiau Eurolygoje buvo kelios dar daugiau sirgalių praradusios komandos. Didžiausius nuostolius skaičiavo Stambulo „Fenerbahce“, „Besiktas“ ir CSKA.

Stambulo arenos ištuštėjo dėl prastų rezultatų. „Fenerbahce“ ir „Besiktas“ anksti neteko galimybių patekti į ketvirtfinalį ir buvę jų rungtynių žiūrovai vietoj krepšinio varžybų pasirinko kitas pramogas. „Fenerbahce“ vidurkis krito nuo 9340 iki 5497, „Besiktas“ – nuo 6708 iki 4628.

Maskvos komanda (jos lankomumas smuko nuo 7148 iki 4659) žiūrovus prarado dėl to, kad vėl grįžo į CSKA sporto kompleksą. Sezono pradžioje „kariškiai“, vykdydami Eurolygos reikalavimus A licenciją turintiems klubams, persikėlė į erdvesnę „Megasport“ areną, tačiau po Kalėdų spjovė į savo įsipareigojimus ir visas „Top 16“ etapo rungtynes žaidė senoje salėje.

Ištikimi vokiečių aistruoliai

Taip pat, kaip dvi Stambulo komandos, „Top 16“ etapo autsaiderėmis nuo pirmųjų turų tapo abi Vokietijos ekipos. Tačiau pralaimėjimai neturėjo neigiamos įtakos nei Bambergo „Brose“, nei ALBA lankomumui.

Per visas 12 šį sezoną Bambergo „Stechert Arena“ vykusių rungtynių joje buvo 6800 žiūrovų. Tai yra lygiai tiek, kiek arenoje yra vietų.

ALBA lankomumas antroje sezono dalyje netgi padidėjo. Į Eurolygos pirmojo etapo mačus ateidavo 8378 berlyniečiai, į „Top 16“ etapo – 9461.

Beje, per Vokietijos lygos rungtynes ALBA sulaukia dar daugiau sirgalių – vidutiniškai 10110. O „Brose“ bundeslygos mačų lankomumas yra visiškai toks pat, kaip Eurolygos.

Sirgaliams reikia pergalių

Geri rezultatai „Top 16“ turnyre daugiausia žiūrovų pridėjo „Panathinaikos“ ir Stambulo „Anadolu Efes“ arenose.

„Panathinaikos“ namų rungtynėse palyginti su pirmuoju etapu sirgalių skaičius šoktelėjo nuo 7700 iki 11242. Tiesa, vidurkį labiausiai padidino du mačai su „Real“ ir CSKA klubais, per kuriuos 18 tūkstančių vietų turinti Atėnų olimpinė arena buvo sausakimša.

„Anadolu Efes“ sirgalių skaičius padidėjo nuo 6500 iki 8548.

„Top 16“ etape pastebimai padidėjo ir Pirėjo „Olympiakos“ (nuo 6600 iki 7647) bei „Caja Laboral“ (nuo 11499 iki 12393) namų rungtynių lankomumas.

„Panathinaikos“, „Anadolu Efes“, „Olympiakos“ ir „Caja Laboral“ savo aistruoliams už palaikymą atsidėkojo patekdamos į atkrintamąsias varžybas.

Žiūrovų vidurkis Eurolygos klubų arenose

13475 – „Žalgiris“.

12020 – „Caja Laboral“.

10925 – „Maccabi“.

9766 – „Panathinaikos“.

9010 – ALBA.

8958 – „Real“.

7695 – „Anadolu Efes“.

7211 – „Olympiakos“.

7098 – „Fenerbahce“.

6800 – „Brose“.

5696 – CSKA.

5495 – „Besiktas“.

5382 – „Unicaja“.

4939 – „Barcelona“.

4262 – „Montepaschi“.

3910 – „Chimki“.

(Po pirmojo etapo iškritę klubai)

7100 – „Partizan“.

6400 – „Olimpija“.

4760 – „Lietuvos rytas“.

4660 – „Elan Sportif“.

4105 – „Mapooro“.

3540 – „Emporio Armani“.

3300 – „Cedevita“.

3110 – „Prokom“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.