Premijuoti klubus pagal užimtas vietas numatyta 232 tūkst. eurų.
„Jei lygai seksis surinkti didesnį biudžetą, gali būti, kad ir premijos klubams didės“, – pažadėjo R.Milašius.
Ar lygos vadybai labai sunku surinkti milijonines lėšas?
LKL komercijos direktorius Žygimantas Surintas sakė: „Šiai dienai nesunku. Mes nenorime nusipiginti, brangiai įkainojame rėmimo paketus. Dirbame su žinomais ženklais, toms įmonėms irgi svarbus geras LKL vardas. Išsaugojome visus praėjusio sezono rėmėjus, o naujos jų paramos dydis išaugo 30-40 proc.
Su nauju generaliniu rėmėju – „Tete a Tete Casino“ – LKL pasirašė trejų metų milijono eurų vertės sutartį.
„Reikšminga, kad Lietuvos bendrovė nutarė krepšiniui skirti tokią rimtą sumą. Dėl to LKL ir gali padėti savo klubams“, – teigė R.Milašius.
Pastaruosius trejus metus LKL pagrindinis rėmėjai buvo buitinės technikos koncernas iš Turkijos „Beko“.
„Esame „Beko“ už viską labai dėkingi. Tačiau įmonės filialo Lietuvoje valdyme įvyko esminių pokyčių. Atėjo nauji žmonės, kurių strategija išsiskyrė su mūsų finansiniais lūkesčiais. Todėl nepavyko susitarti, – tvirtino Ž.Surintas. – „Beko“ visame pasaulyje suka į futbolą, pavyzdžiui, dabar jau dirba su „Barcelona“. Ateityje ši Turkijos kompanija norėtų matyti save kaip su futbolu siejamą bendrovę“.
LKL komercijos direktoriaus teigimu, lygai pavyksta suteikti rėmėjams tikrai didelę rinkodaros naudą. Bendradarbiaudami su LKL jie mato savo ženklų vertės didėjimą.
„Yra dvi rėmėjų grupės. Vieni skaičiuoja, kiek ir ko atgaus iš rėmimo. Kiti – emociniai rėmėjai, kurie nori prisidėti prie krepšinio klestėjimo Lietuvoje. Bet emocijos traukiasi šalin. Remdamos sportą bendrovės labiausiai žiūri, kaip tai joms atsipirks“, – sakė Ž.Surintas.
Panašu, kad LKL neturi konkurencijos tarp kitų Lietuvos sporto lygų.
Anot Ž.Surinto, būtų arogantiška taip teigti: „Lietuvoje krepšinis yra pirmaujanti sporto šaka ir mes susiduriame su mažesne konkurencija potencialių rėmėjų paieškoje. Kitos krepšinio lygos yra žemesnės, o kitos sporto šakos nėra tokios populiarios, todėl negalima sakyti, kad darome stebuklus. Tiesiog kiekvieną dieną atiduodame savo širdį, kurdami produktą, vardu LKL. Kiek pavyksta – ne mums patiems vertinti“.