EUROLYGA 2023

Kaip Roberto Javtoko ūgį kramtomąja guma matavo

Vienas populiariausių Lietuvos krepšininkų Robertas Javtokas per ilgą savo karjerą jau tikriausiai nesuskaičiuotų, kiek ir kokiose reklamose yra nusifilmavęs. O pradžia buvo 2001-aisiais, kai tada 21-erių ir 208 cm ūgio Vilniaus „Lietuvos ryto“ vidurio puolėjas tapo kramtomosios gumos reklaminiu veidu ir sirgalių klausė: „Kiek „Orbit“ pagalvėlių sudaro mano ūgį?“

R.Javtokas reklamavo kramtomąją gumą.<br>Nuotr. iš žurnalo „Krepšinis“
R.Javtokas reklamavo kramtomąją gumą.<br>Nuotr. iš žurnalo „Krepšinis“
R.Javtokas reklamavo kramtomąją gumą.<br>Nuotr. iš žurnalo „Krepšinis“
R.Javtokas reklamavo kramtomąją gumą.<br>Nuotr. iš žurnalo „Krepšinis“
A.Macijauskas reklamavo kramtomąją gumą.<br>Nuotr. iš žurnalo „Krepšinis“
A.Macijauskas reklamavo kramtomąją gumą.<br>Nuotr. iš žurnalo „Krepšinis“
Daugiau nuotraukų (3)

Audra Telksnienė (Žurnalas „Krepšinis“)

Nov 4, 2015, 2:16 PM, atnaujinta Oct 5, 2017, 8:40 PM

Rašinys apie R.Javtoko debiutą reklamoje – iš 2001-ųjų žurnalo „Krepšinis“.

Prisijunkite prie lrytas.lt sportas sirgalių komandos ir tapkite nariu „Facebook“ tinkle. Spauskite PATINKA arba LIKE.

Aktorių kailyje

2001-aisiais Vilniaus „Lietuvos ryto“ komandos lyderiams Robertui Javtokui ir Arvydui Macijauskui prireikė aktorinių sugebėjimų. Sutikę reklamuoti kramtomąją gumą „Orbit“, krepšininkai patyrė, jog neužtenka vien tik atsistoti prieš fotoaparatą papozuoti vienai ar dviem nuotraukoms. Sportininkus labiausiai trikdė tai, jog reikėjo pasidaryti makiažą, o po to visaip lankstytis ir maivytis.

„Oro karaliui“ R.Javtokui sunkiausia buvo dirbtinai šypsotis. „Daryk taip, o dabar – taip“, – mokė aukštaūgį reklamos kūrėjai. Robertas neįpratęs maivytis prieš fotoaparatą. Krepšinio aikštėje 208 cm ūgio „Lietuvos ryto“ „centras“ jaučiasi daug geriau.

Keistas jausmas apima ir kitą „Lietuvos ryto“ žaidėją A.Macijauską, kai jis į save žvelgia reklaminėje nuotraukoje. „Joje esu kažkoks netikras, – kritiškai save įvertino gynėjas. – Pozuojant reklamai viską reikėjo daryti dirbtinai, lankstytis į vieną ir į kitą pusę. Bet tai ne mano sritis, ir man visai nepatiko pozuoti. Kai mane fotografuoja krepšinio aikštėje, net nematau, todėl specialiai nevaidinu. Tokios nuotraukos man arčiau širdies“.

Baiminosi sutikti sirgalius

Baigęs pozuoti „Orbit“ reklamai, A.Macijauskas troško kuo greičiau sprukti namo ir nusiprausti. Pažiūrėjęs į veidrodį jis sau atrodė labai juokingas – kruopščiai nudažytos lūpos, patamsinti antakiai ir blakstienos. Žaidėjas baiminosi, kad jį tokį gali pamatyti krepšinio aistruoliai ir išjuokti.

R.Javtokui tai pat labiausiai įstrigo makiažo darymas. „40 minučių mane grimavo. Lūpas, antakius, blakstienas nudažė, tik plaukams nieko nedarė. Po to keistai pats sau atrodžiau. Nežinau, kam to reikia vyrams, – svarstė kramtomąją gumą reklamuojantis krepšininkas. – Jei netinku toks, koks esu, tegul nefotografuoja“.

Nereklamuotų apatinio trikotažo

„Kodėl reklamuoti kramtomosios gumos pakvietė mane?“ – perklausė R.Javtokas. – Gal todėl, kad įdedu kamuolį į aukštai pakeltą krepšį. Gal kitą kartą jau kitą krepšininką kvies, kuris tuo metu geriau už mane žais“.

Dėjimo į krepšį pasaulio rekordą pakartojęs Lietuvos milžinas nesutiktų reklamuoti tik apatinių kelnaičių. „Modelio darbas – ne mano specialybė, bet apsirengęs sportinę aprangą galiu papozuoti“, – sakė Robertas, „Orbit“ reklamoje vilkintis Vilniaus „Lietuvos ryto“ komandos marškinėlius ir sportines kelnaites.

O ko nereklamuotų A.Macijauskas? „Michaelas Jordanas sako, kad jis nereklamuotų tiktai šampūno, nes neaugina plaukų. O aš reklamuočiau viską, nes nesu tokia žvaigždė, kaip Jordanas, kad galėčiau rinktis. Žinoma, nereklamuočiau cigarečių ir alkoholio, nes to negaliu daryti kaip sportininkas“.

A.Macijauskas nenutuokia, kodėl „Orbit“ reklamos kūrėjai iš „Lietuvos ryto“ komandos išsirinko būtent jį. „Gal geriausiai derinausi prie svarstyklių?“ – juokavo krepšininkas.

Pozuotojai – nesmalsūs

Sugaišę po 3-4 valandas pozuodami reklaminėms nuotraukoms, „Lietuvos ryto“ žaidėjai po to neskaičiavo, kiek reikėtų „Orbit“ pagalvėlių sudaryti R.Javtoko 208 cm ūgiui ir koks skaičius kramtomosios gumos svertų tiek, kiek A.Macijauskas – 97 kilogramus.

„Iš pradžių pagalvojau, kad mano ūgiui sudaryti prireiktų net 2034 kramtomosios gumos pagalvėlių, bet kai pamėginau skaičiuoti, pasirodė, jog reikėtų gerokai mažiau. Iš akies rinkčiausi skaičių 320, – spėliojo R.Javtokas, – bet šiaip reikėtų pamatuoti kramtomosios gumos pakelį ir tiksliai suskaičiuoti“.

Pasibaigus pirmąjai reklaminės akcijos daliai paaiškėjo, jog R.Javtoko ūgį iš tikrųjų sudaro 320 kramtomosios gumos pagalvėlių.

Reklamos kūrėjai A.Macijauskui taip pat nepasakė, kiek „Orbit“ pagalvėlių – 115486, 69286 ar tik 2034 sveria 97 kilogramus. Pats Arvydas irgi nemėgino skaičiuoti. „Žinoma, įdomu, reikės suskaičiuoti“, – žadėjo sau krepšininkas.

Krepšinio aistruoliai pasirodė smalsesni už kramtomąją gumą reklamuojančius jų dievaičius. „Visą rytą keturiese skaičiavome, kiek „Orbit“ pagalvėlių sudaro Macijausko svorį“, – entuziastingai pasakojo draugui vienas sirgalius „Lietuvos ryto“ krepšinio arenoje per LKL finalo rungtynes.

Šis rašinys – iš 2001-ųjų žurnalo „Krepšinis“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.