Štai „New York Post“ interneto puslapyje atsirado reklama, kuri skelbė apie netikrą ESPN straipsnį, kurio pavadinimas šaukė: „LeBronas jaučiasi sužlugdytas po to, kai naujiena apie jo paslaptį pasiekė žiniasklaidą.“
Virš antraštės buvo įdėta nuotrauka, kurioje – rūstus ir nepritariantis Michaelas Jordanas, o L.Jamesas verkia, rašė „Business Insider“.
Visa tai – netikra naujiena, kuri ėmė plisti JAV.
Paspaudus ant nuorodos ši nusiunčia žmogų į straipsnį, kurio aplinka – tokia pat, kaip ir espn.com.
Ten teigiama, esą L.Jamesas vartojo „specialius vitaminus“, kuriuos jis vadina „slaptuoju ginklu“. Esą jie padeda išlaikyti ir padidinti raumenis bei dominuoti aikštėje.
Istorijoje LeBronas atsiprašo, kad melavo ir teigė, jog tai padarė dėl sirgalių.
Ten netgi įdėta NBA komisaro Adamo Silverio citata, kur jis pabrėžė, kad vitaminai yra visiškai natūralūs ir suteikia sportininkams aiškų pranašumą.“
Ten pat nurodyta, kad L.Jamesas nušalinimas neribotam laikui.
Bet visa tai – išgalvota istorija, kuria buvo siekiama pritraukti pirkėjų. „New York Post“ puslapyje ši reklama atsirado įprastu būdu – parduodamame reklamos bloke.
Netikra nuoroda žmonės nusiųsdavo į visiškai su ESPN nieko bendra neturintį puslapį.
Paaiškėjo, kad interneto puslapis priklauso Denveryje įsikūrusiai kompanijai „Athletic Bazaar“, kuri parduoda treniruočių aprangą ir preparatus, skirtus padidinti testosterono kiekį.
„Athletic Bazaar“ dar nepateikė savo komentaro skandalingoje istorijoje.
Pabrėžiama, kad „New York Post“ nebuvo vienintelis garsus portalas, kuriame atsirado reklama.