Teigiama, kad 12 mln. „Olimpia“ surenka iš 200 rėmėjų, 3 mln. savo biudžetą papildo pradavusi bilietus į rungtynes, 2 mln. gauna iš televizijos transliacijų ir premijų už pergales Eurolygoje.
Likusius 8 mln. skiria pagrindinis komandos rėmėjas madų dizaineris
Giorgio Armani.
Palyginimui galima pateikti Kauno „Žalgirio“ biudžetą, kuris siekia 10,7 mln. eurų.
Tačiau už Milano ekipą geriau finansiškai laikosi ne tik apie 32 milijonus turinti Stambulo „Fenerbahce“, tačiau ir „pinigų maišas“ Maskvos CSKA klubas, kuris kasmet gali džiaugtis ne mažesniu kaip 45 mln. JAV dolerių biudžetu.
Šiam sezonui, kaip neoficialiai teigiama, maskviečiai yra surinkę 49 mln. dolerių biudžetą.