Paskutinės Malagos ekipos atakos metu rezultatas buvo lygus 82:82, o likus rungtyniauti 4,6 sekundės Tysonas Perezas verždamasis link krepšio įsirėžė į Igną Sargiūną.
Du rungtynių teisėjai akimirksniu užfiksavo pražangą, tačiau nerodė sprendimo, kam skiria bausmę.
Pasitarę arbitrai nuobaudą skyrė gynėjui iš Lietuvos. „Ryto“ strategas prašė vaizdo peržiūros, tačiau jos nesulaukė.
Prie baudų linijos stojęs T.Perezas pataikė vieną baudos metimą, o vilniečiai nesukūrė padorios atakos ir patyrė pralaimėjimą.
Praėjus daugiau nei savaitei laiko FIBA pripažino – teisėjai klydo. Čempionų lyga patvirtino, jog pražanga turėjo būti fiksuojama prieš I.Sargiūną ir „Rytas“ būtų turėjęs kamuolį savo rankose paskutinės atakos metu.
Vilniečių „laimei“, rungtynių baigtis įtakos turnyrinėje lentelėje nebūtų turėjusi ir „Rytas“ bet kokiu atveju po šių rungtynių būtų baigęs pasirodymą FIBA Čempionų lygoje.