Šveicarijos kompanija pareiškė, kad bendradarbiavimą nutraukė skubos tvarka.
IAAF prezidentas Sebastianas Coe supyko dėl tokio „Nestle“ žingsnio ir pareiškė, kad tai – nepriimtina.
Praėjusį mėnesį IAAF rėmimą nutraukė „Adidas“ kompanija.
„Mes nutarėme skubos tvarka nutraukti bendradarbiavimą su „IAAF Kids“ lengvosios atletikos programa, – skelbė „Nestle“. – Sprendimas priimtas dėl negatyvių IAAF asociacijų su korupcija ir dopingu. Manome, kad tai gali neigiamai paveikti mūsų įvaizdį, todėl nutraukiame sutartį.“
S.Coe piktinosi ir pareiškė, kad dėl tokio sprendimo kentės tik vaikai.
„2016 metais IAAF vaikų kampanija planavo pasiekti 15 šalių ir surengti 360 paskaitų, apmokyti 8640 mokytojų. Projekte turėjo dalyvauti 3 milijonai vaikų“, sakė jis.
S.Coe nepatenkintas ir dėl to, kad pats skelbė kovą korupcijai ir tikėjosi greitai apvalyti organizaciją.
Šie „Nestle“ ir „Adidas“ žingsniai – didžiulis smūgis IAAF. „Nestle“ kompanijos sutartis galioti turėjo dar vienerius metus, o „Adidas“ nutraukė 11 metų sutartį. Iki 2019 metų kompanija būtų skyrusi apie 33 milijonus JAV dolerių.