„Nesu baigusi dizaino studijų ar panašiai, todėl susilaikau nuo komentavimo apie aprangų raštų/stiliaus/detalių „derėjimą“ tarpusavyje. Bet pakartosiu tai, ką minėjau ir viešai – mūsų aprangoms labai trūksta ryškumo, ir viliuosi, kad bent rezultatų prasme žibėsime“, – socialiniame tinkle „Facebook“ rašė A.Palšytė.
A.Palšytė Lietuvoje žinoma ne tik kaip sportininkė. Ji socialiniuose tinkluose reklamuoja įvairius prekės ženklus ir rengiasi itin stilingai.
Jai nepatiko, kad Lietuvos olimpiečiai Rio išsiskirs mėlyna spalva.
„Neturiu nieko prieš mėlyną spalvą, nes ją labai mėgstu, bet nesu tikra, kad ši spalva turi ką nors bendro su Lietuva. Ji tikrai labiau tinka jau minėtiems estams“, – rašė A.Palšytė.
Ji prisiminė 1992 metais Barselonos olimpiadoje lietuvių turėtas ryškias aprangas, kurių sirgaliai neužmiršta ir šiandien.
„Ryškesnės Lietuva taip ir nebuvo turėjusi. Viliuosi, kad bent ateityje mūsų aprangų komplektus kurs garsūs šalies dizaineriai ir mums pavyks išsiskirti ne tik savo sportininkų rezultatais“, – „Audimo“ sprendimą kritikavo A.Palšytė.
Ji neslėpė, kad Lietuva turėtų prisijungti prie dabar itin populiarios mados rinktis būtent naujųjų lietuvių dizainerių ženklus.
„Italų olimpinei rinktinei aprangų kostiumus siuvo Giorgio Armani, anglams Stella McCartney. Žiemos olimpinėms žaidynėms dizainus taip pat yra kūrę Ralphas Laurenas, „Lacoste“ ir t.t. Ir net Hitlerio kariuomenei kostiumus siuvo „Hugo Boss“. Gal ir nesame tokie dideli, kaip italai, anglai ar JAV, bet net ir estai su „Monton“ bendradarbiauja ir visai įdomius aprangų modelius turės“, – išsiliejo A.Palšytė.