Todėl „Oriflame“ pradeda bendradarbiavimą su sportininke Airine, kuri ir tapo naująja „Oriflame“ ambasadore Lietuvoje. Taip skelbiama, kad „Oriflame“ yra daugiau nei kosmetika ar grožis, taip pat skatinamas sveikas ir aktyvus gyvenimo būdas, ėjimas savo svajonės link ir gyvenimo praturtinimas teigiamais pokyčiais.
Baltijos šalių rinkodaros skyriaus vadovas Egmonts Gāliņš sako: „Aš labai laimingas dėl šios idėjos ir to, kas suplanuota ateityje. Airinė yra įkvepianti tiek kaip asmenybė, tiek kaip atletė dėl daugelio priežasčių: grožio, sveikos gyvensenos pasirinkimo ir nugalėtojos požiūrio. Tai tobulai sutampa su „Oriflame“ vertybėmis, kuriomis tikime ir gyvename!“
Airinė – naujoji prekių ženklo „Oriflame“ ambasadorė. Ji pasirodys kataloge kaip modelis kartu su grožio priemonėmis, kolekcijomis ir „Wellness“ produktais. Tolesni bendradarbiavimo žingsniai bus atskleisti per 2017 metus.