Reebok prekės ženklas daug metų remia individualizmą, skatina būti drąsiems ir išreikšti save. Kampanija „Always Classic” vysto šią idėją, tuo pačiu pabrėždama asmenybę, istoriją ir stilių, kaip faktorius apibrėžiančius tikrą klasiką. Savo idėjai sustiprinti, prekės ženklas vėl pakvietė bendradarbiauti garsiausius ir žinomiausius mūsų laikų menininkus. Lydimas išskirtinių asmenybių Reebok pristato naujas kultinių kolekcijų formas: Freestyle Hi, ClassicLeather, Club C ir Workout Plus.
Kampanijoje „Always Classic”, Montana CansClub C modelį pristato Sany, talentinga moterų atstovė vyrų dominuojamoje grafičių scenoje bei Felipe Pantone, menininkas žinomas dėl gatvės meno bei savo originalių kinetinio meno interpretacijų.
ModelClub C buvo sukurtas 1985 metais ir tik pasirodęs tapo itin populiarus tarp teniso kortų lankytojų. Klasikinės išvaizdos bateliai labai greitai užkariavo ir gatvės madą, išeidami už sportinės avalynės rėmų. Šiandien Club C yra amžinas modelis, kuris „Always Classic” kampanijoje įgauna naują pavidalą.
Kūrybingų asmenybių ir kultinės Reebok Classic batelių serijos sujungimas nėra atsitiktinis. Sany, įtvirtino savo poziciją gatvės meno scenoje, taip pat kaip Club C modelis gatvės madoje. O sodrios spalvos ir geometrinės Felipe Pantone meno instaliacijos iš gatvės meno ir modernaus meno pasienio, geriausiai atspindi amžiną serijos estetiką.