O jis teigia, kad su buvusia žmona pasirašė sutartį ir vos spėjo nudžiūti rašalas ant sutarties, moteris puolė skųstis žiniasklaidai.
„Orelli“ mados namų vadovas Viktoras Kotvickis sako, kad žiniasklaidoje paskelbta informacija neatitinka tikrovės: A. Beliakaitė išėjo bendru sutarimu, o sutartį dėl nutraukiamo bendradarbiavimo ir tarpusavio atsiskaitymo sąlygų prižiūrėjo abiejų besiderėjusių pusių teisininkai. „Vieną dieną pasirašėme sutartį ir iškart pradėjome vykdyti prisiimtus įsipareigojimus, o kitą jau išvydome tuos rašinius interneto portaluose“ – stebisi įmonės vadovas.
Vyrui peršasi mintis, kad A.Beliakaitės kampanija prieš „Orelli“ buvo suplanuota ir pradėta rengti iš anksto.
„Orelli“ vadovas sako suprantąs, kad A.Beliakaitei galėjo būti nelengva atsisveikinti su madų namais – ji čia su komanda vestuvines sukneles kūrė veik keturis metus. Tačiau jausmai yra viena, o bandymas pakenkti įmonės reputacijai – visai kita. „Bendrovėje liko visas kolektyvas: mes kuriame naujus modelius, dalyvaujame parodose, rengiame fotosesijas žurnalams Lietuvoje ir užsienyje, ruošiamės naujos kolekcijos pristatymui kitų metų pavasarį, – pasakoja V.Kotvickis. – Man labai apmaudu dėl bendradarbių ir „Orelli“ mados namų klientų, kurie tikrai nenusipelnė tokio juodinimo“.
„Vestuvinių suknelių kūrimas reikalauja ne tik įgūdžių, bet ir tam tikros, pakylėtos dvasinės būsenos“, – sako „Orelli“ įvaizdžio konsultantė Paula Poderytė. – Juk kuriamas didžiausios gyvenimo šventės ir skaistybės simbolis“.
Bendrovės kūrybos grupei skaudu, kad buvusi kolegė, regis, visiškai supainiojo asmeninius jausmus ir profesinį etiketą.