Išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“ – septynios naujos mados prekių ženklų parduotuvės, pirmą kartą pristatomos Baltijos šalyse

Tarp Rygos ir Jūrmalos įsikūręs didžiausias išparduotuvių miestelis Baltijos šalyse „Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą – šiemet čia duris atvėrė septynios naujos pasaulyje garsių prekių ženklų, kurių iki šiol nebuvo Latvijoje ir kitose Baltijos šalyse, parduotuvės.

„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
„Via Jurmala Outlet Village“ toliau plečia asortimentą.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

2022-09-05 08:00

„Borbonese“, „Camomilla Italia“, „Paoloni Boutique“, „Harmont & Blaine Jeans“, „A.G. Spalding & Bros“, „Salsa“ ir „Zippy“ papildė daugiau nei 130 žinomų drabužių ir aksesuarų prekių ženklų, jau esančių „Via Jurmala Outlet Village“, sąrašą.

Dėl unikalios bei išskirtinės kiekvieno prekės ženklo koncepcijos ir kainų įvairovės, naujosios parduotuvės patenkins kiekvieno išparduotuvių miestelio lankytojo norus ir poreikius.

„Borbonese“ yra vieni iš seniausių Italijos mados namų, kurių kolekcijos dar nuo 1910 metų pabrėžia moteriškumo triumfą. Visą gyvavimo laikotarpį svarbiausia šio prekės ženklo vertybė, net ir sparčiai besikeičiant pasauliui, išliko nepakitusi: tai – nepriklausoma, savimi pasitikinti, bet nuolat elegantiška moteris.

„Borbonese“ kūrėjai tiki, kad aksesuaras moters rankose – ne tik funkcionalus daiktas, bet ir būdas suvokti savo vertę. Todėl šioje parduotuvėje pirkėjai ras rankinių kiekvienam skoniui – nuo ​​ryškių pavasarinių spalvų iki prislopintų klasikinių tonų, taip pat odinių piniginių, elegantiškų šilkinių skarų ir šalikų. Išskirtinis šio prekės ženklo simbolis – geometrinis 70-ųjų metų Occhio di Pernice (kurapkos akies) raštas puošia visus „Borbonese“ gaminius.

Kitas itališkos mados atstovas, kurio kolekcijas jau galima įsigyti vieninteliame Baltijos šalyse išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, yra „Camomilla Italia“.

Neapolietiškas vidurinės klasės moteriškų drabužių prekės ženklas didžiuojasi savo šūkiu „Niekas nesustabdo moters“.

Ryškiomis spalvomis ir gaminių detalių gausa pasižymintys „Camomilla Italia“ gaminiai yra skirti šiuolaikinei, įvairiapusei moteriai, sėkmingai prisitaikančiai prie vis greitėjančio pasaulio tempo ir įvairiausios veiklos.

Ne mažiau svarbūs „Camomilla Italia“ kolekcijos bruožai – įvairovė ir priimtina kaina. Parduotuvėje pirkėjai ras visko, ko reikia įvairiausioms gyvenimo situacijoms – švarkų, elegantiškų paltų, švelnių megztinių, laisvalaikio drabužių, taip pat suknelių ir aksesuarų iškilmingoms akimirkoms.

Dėmesiu stiliui garsėja ne tik italės, bet ir šios šalies vyrai. Abu mados pasaulius savo kolekcijose vienija prekės ženklas „Paoloni Boutique“. Jo pirkėjai – modernūs, elegantiški ir dinamiški, o kartu su įmantriais ir originaliais drabužiais moterims, parduotuvė siūlo ir kolekciją, sukuriančią nenugalimą vyrišką įvaizdį.

„Paoloni Boutique“ parduotuvėje pirkėjai ras tobulo kirpimo skirtingų atspalvių ir raštų, įmantrių švarkų, šiuolaikiškų, bet funkcionalių viršutinių drabužių. Vizitinė „Paoloni Boutique“ kolekcijų kortelė – kokybiški natūralūs audiniai, tokie kaip šilkas, vilna ir kašmyras, skirti pabrėžti ir jų savininkų statusą. Visi „Paoloni“ gaminiai yra riboto leidimo, jiems būdingi elegantiški kirpimai ir dėmesys detalėms.

„Paoloni Boutique“ parduotuvėje galima rasti ir visame pasaulyje žinomo prekės ženklo „Trussardi Jeans“ aukštos kokybės džinsus, unikalaus dizaino džemperius, madingus švarkus ir viršutinius drabužius.

Čia pat pirkėjai gali įsigyti ir itališko prekės ženklo „Manuel Ritz“ drabužių. Šie mados namai garsėja originaliomis vyriškomis kolekcijomis, meistriškai derinančiomis nepriekaištingą eleganciją ir nerūpestingumą, klasikinius vyriškus siluetus ir drąsias spalvų gamas, tradicinį stilių ir drąsą būti ryškia asmenybe.

Paskutinis naujasis itališko stiliaus atstovas „Via Jurmala Outlet Village“, o kartu ir Baltijos šalyse, – prekės ženklas „Harmont & Blaine Jeans“, vienas iš populiariausių laisvalaikio prekių ženklų vyrams Italijoje.

Įprasti vyriški drabužiai ir aksesuarai drąsiai interpretuoja laisvą, Viduržemio jūros regiono stilių, pabrėžia patogumą ir ryškias spalvas.

Dėmesį atkreipia ir prekės ženklo logotipas, kuriame pavaizduotas taksų veislės šuo, simbolizuojantis „Harmont & Blaine Jeans“ originalumą ir kūrybiškumą.

Kaip aiškina patys kūrėjai, taksas yra drąsus, elegantiškas ir žaismingas gyvūnas, o šios ypatybės būdingos ir prekės ženklo gaminiams.

Portugalijos drabužių gamintojai „Salsa“ savo parduotuvėje daugiausiai dėmesio skiria pačiam elementariausiam ir visada aktualiausiam šiuolaikinio garderobo daiktui – džinsams moterims ir vyrams.

Į šią parduotuvę privalo užsukti visi „Via Jurmala Outlet Village“ lankytojai, ieškantys tobulai tinkančios džinsų poros.

Pirkėjoms „Salsa“ siūlo ir išskirtinę naujovę džinsų pasaulyje – korseto efektu pasižymintis moteriškas modelis Push In sumažina juosmenį ir pabrėžia figūros linkius.

Parduotuvėje siūlomi džinsų modeliai yra patogūs, modernūs ir puikiai dera prie pagrindinės pastarųjų sezonų tendencijos – minimalizmo.

Duris „Via Jurmala Outlet Village“ atvėrė ir amerikietiško prekės ženklo „A.G. Spalding & Bros“ parduotuvė. Šį prekės ženklą dar 1880 m. sukūrė garsus JAV beisbolo žaidėjas Albertas Godvilis.

Iš pradžių parduotuvė siūlė tik sportines prekes vyrams, tačiau asortimentas buvo pamažu pildomas įvairiais aksesuarais, taip pat odos dirbiniais, skirtais ne tik sporto aistruoliams, bet ir laisvę mylintiems ir laisvesnį aprangos stilių mėgstantiems pirkėjams.

Vintažinės Amerikos atmosfera vis dar juntama kiekviename „A.G. Spalding & Bros“ gaminyje – meistriškai pagaminta oda, dėmesys detalėms, klasika, papuošta šiuolaikinėmis detalėmis.

Parduotuvėje pirkėjai gali įsigyti vyriškų ir moteriškų rankinių, kuprinių, piniginių, įvairių kitų aksesuarų.

„Via Jurmala Outlet Village“ taip pat galima rasti prekių – madingų drabužių, batų ir aksesuarų – ir patiems mažiausiems lankytojams.

Neseniai miestelyje atsidariusi „Zippy“ parduotuvė siūlo įsigyti prekių mergaitėms ir berniukams nuo 0 iki 14 metų amžiaus. „Zippy“ yra šiuolaikiškas portugalų prekės ženklas, radęs savo vietą po saule dėka naudojamų natūralių žaliavų ir aukštos gaminių kokybės.

Mažosioms princesėms ir džentelmenams skirtoje kolekcijoje – bodžiai, suknelės, šortai, patogūs laisvalaikio batai, kepurės, aksesuarai.

Parduotuvėje galima įsigyti ir Portugalijoje bei Ispanijoje pagamintų vežimėlių, automobilinių kėdučių, lopšių.

„Via Jurmala Outlet Village“ lankytojus kviečia apsipirkti vieninteliame Baltijos šalyse išparduotuvių mieste po atviru dangumi.

Laukiame jūsų kiekvieną dieną adresu Piņki, Jaunā iela 12, darbo laikas – 10 – 20 val.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.