Mados istorija: kaip atsirado „Pret-a-porter“ – dėvimoji mada?

Šeštame dešimtmetyje dizaineris Pierre'as Cardinas turėjo viziją:

Dėvimoji mada atsirado iš noro sukurti atsvarą aukštąjai madai.<br>AP nuotr.
Dėvimoji mada atsirado iš noro sukurti atsvarą aukštąjai madai.<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

„Stilius plius“

Mar 17, 2015, 11:04 AM, atnaujinta Jan 9, 2018, 6:13 PM

Dėl didesnio šių drabužių skaičiaus turėjo sumažėti gamybos išlaidos, o madingi projektai prieinami kiekvienam. Taigi, P.Cardinas įkūrė bendrovę, kuri tiekdavo madų kolekcijų prekes.

Į šią mados nišą įsiterpė ir Gaby Aghion, kuri 1952-aisiais įkūrė mados namus „Chloe“ ir viename ateljė pardavinėjo drabužius, kaip sakoma, tiesiai nuo pakabos.

Tik septintojo dešimtmečio viduryje Yves'as Saint Laurent'as įsidrąsino naujus projektus, kaip antai iš odos ir džersio, pademonstruoti ant Paryžiaus podiumo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.