Nuo prašmatnių „Rolex“ laikrodžių ir deimantais nusagstytų apyrankių iki nerūpestingų atostogų tolimiausiuose pasaulio kraštuose – ekscentriškojo dizainerio auklėtinis gauna viską, ko tik geidžia jo širdis.
„Karlas labai dosnus. Jam svarbu, kad jį supantys žmonės atrodytų nepriekaištingai“, – dizainerio polinkį švaistytis brangiomis dovanomis teisino B.Kroenigas. K.Lagerfeldas ne kartą viešai yra pareiškęs, kad jam priimtina tik modelių draugija. Negražių žmonių jis negalįs pakęsti – jie dizaineriui sukelia depresiją.
Šešiametis Brado sūnus Hudsonas taip pat auga apsuptas K.Lagerfeldo malonės. Mažajam mados kūrėjo krikštasūniui subtilus stiliaus pojūtis, regis, įskiepytas nuo mažumės – pirmą kartą aukštosios mados kolekcijos pristatyme jis apsilankė būdamas vos dvejų metų, ne kartą žengė rampomis apšviestu podiumu ir praėjusiais metais tapo „Chanel“ reklaminiu veidu.
B.Kroenigas ir jo sūnus – nuolatiniai K.Lagerfeldo kelionių palydovai, privačiu dizainerio lėktuvu keliaujantys ne tik į tolimiausius pasaulio taškus, bet ir dalyvaujantys aukštosios mados pristatymuose bei išskirtinai tik elito atstovams skirtuose vakarėliuose. Juodu – lyg artimiausi dizainerio šeimos nariai.
„Į berniukus žvelgiu kaip į savo sūnus. Neturiu tikros šeimos, tad modeliai man atstoja vaikus, tik be jokių problemų, kurias jie galėtų sukelti“, – britų dienraščiui „The Times" teigė kandžiomis replikomis pagarsėjęs dizaineris.