Nenušlifuota elegancija
Tai bus jau septintasis toks R.Kalinkino projektas – ir bene įspūdingiausias iki šiol.
„Pirmą kartą įrenginėjame „pop-up“ parduotuvę saloje, t.y. atviroje erdvėje. Tai man buvo labai įdomus kūrybinis iššūkis – sala bus sukonstruota tarsi grubus, bet elegantiškas narvas: be sienų, tačiau įrėminantis erdvę ir kuriantis meno objekto, instaliacijos įspūdį. Tokia vizija atspindi ir viso prekės ženklo kūrybinę kryptį – nenušlifuotą, urbanistinę eleganciją, nesaldintą moteriškumą“, – sako dizaineris.
Visa laikinosios parduotuvės koncepcija – nuo idėjos iki galutinio įrengimo – rūpinosi pats R.Kalinkinas, kuriam didelio masto muzikos, meno ir kino scenografija – aistringas hobis.
Speciali kalėdinių dovanų linija
Mados namai specialiai šiam projektui paruošė visiškai naują kalėdinių dovanų liniją, kurioje – nuo šiltų pirštinių ir dekoruotų kepurių iki rankų darbo papuošalų bei ypatingo jaukumo riboto leidimo namų apsiausto-paltuko, kurį galima dėvėti aštuoniais skirtingais būdais.
„Man pačiam Kalėdos yra labai svarbi šventė, o dovanų rinkimas – maloniausias laiko leidimo būdas gruodį. Norėjau pasiūlyti dovanas, kurios pulsuotų asmeniškumu ir emocija“, – šypsosi R.Kalinkinas.
Plėtra Lietuvoje neapsiriboja
Robertas, rudenį pritraukęs vieno pagrindinių Lietuvos investicinių fondų „Practica Capital“ investiciją, planuoja aktyvią plėtrą Lietuvoje ir užsienyje. Neseniai grįžęs iš Paryžiaus mados savaitės, kur pristatė būsimą pavasario-vasaros 2016 kolekciją, sulaukė išskirtinio dėmesio ir užsakymų.
Rudens sezono tarptautinės spaudos dėmesį vainikavo mados namų pasirodymas „Vogue India“ viršelio istorijos fotosesijoje su viena žymiausių Indijos aktorių Deepika Padukone.