Riboto leidimo buteliukų kolekciją pats įmonės įkūrėjas Serge'as Lutensas (73 m.) pavadino „Šaltuoju karu“, tikindamas, kad šis buteliukas turėtų pradžiuginti buvusių komunistinių valstybių gyventojus, primindamas, kaip gera gyventi kapitalizmo sąlygomis.
Kvepalus šiuose buteliukuose galima įsigyti tik įmonės parduotuvėje Paryžiuje arba susisiekus su „Serge Lutens“.
Įžeidus kvepalų dizainas nepraslydo pro akis aktoriui, televizijos laidų vedėjui Rimui Šapauskui.
„Kvepaliukai. Gal taip kvepia NKVD į pakaušius Katynėje sušaudytų lenkų karininkų kraujas, tremtinių ašaros ar patvoriuose suguldyti partizanų kūnai?“ – retoriškai klausė Rimas, pasidalijęs kvepalų nuotrauka.
Jis su bičiuliais nuotraukų redagavimo programomis sukūrė realistiškas kvepalų su kūjų ir pjautuvu bei svastika reklamas. Jose kvepalai sumišę su krauju, o plakato apačioje surašytos komunizmo ir nacizmo aukos.
Kvepalų kūrėjas S.Lutensas išgarsėjo devintajame dešimtmetyje. Tuo metu jis dirbo kūrybos direktoriumi japonų kosmetikos gamintojui „Shiseido“.
Tiesa, Serge'as savo kvepalų buteliukams nenaudojo nacistinės simbolikos – ji draudžiama visoje Europoje. Tuo tarpu komunistinė simbolika draudžiama tik kai kuriose posovietinėse šalyse.