„H&M“ sujungs jėgas su atlikėja M.I.A.

„H&M“ sujungs jėgas su atlikėja bei menininke M.I.A. „H&M“ naujausiai pasaulinei iniciatyvai – Pasaulinei rūšiavimo savaitei, kuriai paminėti sukurtas naujas muzikinis vaizdo klipas, o tuo pačiu bus pradėta ir ambicinga pasaulinė drabužių surinkimo akcija.

„H&amp;M“ sujungs jėgas su atlikėja M.I.A.<br>Scanpix nuotr.
„H&amp;M“ sujungs jėgas su atlikėja M.I.A.<br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 15, 2016, 9:34 AM, atnaujinta Jun 1, 2017, 5:03 PM

Šiuo laikotarpiu „H&M“ sieks surinkti 1000 tonų nebereikalingų ar nudėvėtų tekstilės gaminių iš klientų visame pasaulyje, kurie bus perdirbti į naują tekstilę naujiems gaminiams.

Šiai „H&M“ iniciatyvai paremti M.I.A. nufilmavo išskirtinį naują vaizdo klipą, pabrėžiantį neigiamą poveikį aplinkai, kurį sukelia į sąvartynus visame pasaulyje keliaujantys drabužiai. Šis vaizdo klipas svetainėje hm.com pasirodys balandžio 11 dieną.

„H&M“ drabužių surinkimo iniciatyva yra paprasta, tačiau galinti turėti stiprų poveikį. Nuo 2013 metų klientai yra kviečiami į „H&M“ parduotuves atnešti bet kokio prekės ženklo ir būklės nebereikalingus bei nudėvėtus drabužius ir tekstilės gaminius.

Tai padarydami jie padeda užtikrinti, kad mažiau drabužių atsidurs sąvartynuose, o mainais taip pat gauna „H&M“ nuolaidos kuponus.

Nuo drabužių surinkimo iniciatyvos pradžios 2013-aisiais kompanija jau surinko daugiau nei 25 tūkst. tonų tekstilės, o prieš dvejus metus „H&M“ pristatė pirmuosius gaminius, pagamintus naudojant perdirbtą tekstilės pluoštą, taip žengdami svarbų žingsnį kuriant uždarą mados pramonės ratą.

Pirmajai Pasaulinei rūšiavimo savaitei pažymėti, „H&M“ sieks surinkti rekordinį tekstilės kiekį ir toliau tęsiant drabužių surinkimo iniciatyvą. M.I.A. vaizdo klipe pasirodysiantys tinklaraštininkai bei veikėjai taip pat sukurs vaizdo įrašus, demonstruosiančius gaminius, kuriuos jie perdirbs su „H&M“ drabužių surinkimo iniciatyvos pagalba Pasaulinės rūšiavimo savaitės metu, kaip atsaką populiariems vaizdo įrašams, kuriuose demonstruojami įsigyti nauji drabužiai.

Savo „rehaul“ vaizdo įrašus galite sukurti naudodami žymę #HMrehaul, o vėliau gaminius atnešti į artimiausią „H&M“ parduotuvę, taip prisidėdami prie pasaulinio mados judėjimo, siekiančio paversti drabužių surinkimo iniciatyvą natūralia drabužių gyvenimo dalimi.

„Close The Loop“ yra „H&M“ „Conscious Actions“ pasižadėjimas tvarumui. Jo tikslas yra sukurti uždarą tekstilės ratą, kuriame nebereikalingi drabužiai gali būti panaudoti dar kartą ar perdirbti į naują tekstilės pluoštą, iš kurio būtų gaminami nauji gaminiai.

Tuo norima pasiekti, kad jokie drabužiai nekeliautų į sąvartynus, o taip pat išsaugoti natūralius išteklius.

Perdirbant vos vienerius marškinėlius trumpomis rankovėmis, gali būti sutaupoma net 2 100 litrų vandens – įsivaizduokite šio veiksmo poveikį, surinkus 1 000 tonų drabužių Pasaulinės rūšiavimo savaitės metu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.