Downo sindromą turinti parolimpietė tapo grožio reklamos modeliu

Parolimpinių žaidynių atletė Katie Meade gyvenime patyrė ne vieną sunkumą.

Downo sindromu serganti parolimpietė pasaulį stebina drąsa.<br>Socialinių tinklų nuotr.
Downo sindromu serganti parolimpietė pasaulį stebina drąsa.<br>Socialinių tinklų nuotr.
Downo sindromu serganti parolimpietė pasaulį stebina drąsa.<br>Socialinių tinklų nuotr.
Downo sindromu serganti parolimpietė pasaulį stebina drąsa.<br>Socialinių tinklų nuotr.
Downo sindromu serganti parolimpietė pasaulį stebina drąsa.<br>„ViDA Press“ nuotr.
Downo sindromu serganti parolimpietė pasaulį stebina drąsa.<br>„ViDA Press“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Apr 6, 2016, 10:41 PM, atnaujinta May 30, 2017, 6:12 AM

„Įgimtas Downo sindromas gali sukelti itin daug problemų - tiek fizinių, tiek psichologinių“, – kalbėjo ši mergina viename ankstesnių savo interviu žiniasklaidai.

Būdama maža Katie kovojo su daugybe sveikatos sutrikimų, iškentė  dvi širdies operacijas. Negana to, iš jos mokykloje tyčiojosi kiti vaikai. Labiausiai skaudino, kad niekada jos nelaikė „normalia“.

Tačiau vėliau ji atsiribojo nuo patyčių ir netgi tapo Parolimpinių žaidynių atlete – dalyvavo net dviejose sporto šakose: gimnastikoje ir krepšinyje.

Dabar 32-ejų moteris įveikė dar vieną didelį barjerą: ji buvo pasirinkta naujos plaukų priežiūros linijos „Beauty & Pin-Ups“ reklaminiu veidu ir balsu.

Prekės ženklas žinią paskelbė savo internetiniame puslapyje. Anot leidinio „People“, K.Meade yra pirmoji Downo sindromu serganti moteris, kuri buvo pasirinkta grožio reklaminės kampanijos veidu.

„Beauty & Pin-Ups“ prekės ženklas skelbia moters galios triumfą, pasirinkome „pin-up“ įvaizdį,  tačiau sukūrėme jį šiuolaikiškai, – kalbėjo ženklo vadovas Kenny Kahnas. – Mes pristatome savo produktą tuo pačiu skelbdami idėją, kad reikia atsikratyti baimių“.

Nenuostabu, kad ženklas pasirinko būtent K.Meade, kuri yra puikus pavyzdys, kaip eiti per gyvenimą iškelta nosimi ir sėkmingai atsikratyti net pačių didžiausių kompleksų.

Kompanijos vadovas ir reklamos veidu tapusi moteris susitiko vienos ne pelno siekiančios organizacijos, padedančioms protinių sutrikimų turintiems žmonėms, dėka. Moteris yra šios organizacijos, pavadinimu „Best Buddies International“, ambasadorė.

„Žmonės mane mato tokią, kokia esu ir jie nežiūri į mane, kaip į sutrikimų turintį žmogų, – „People“ kalbėjo ji. – Ir jei išbandau naujus, vis kitokius dalykus, įkvepiu tai padaryti ir kitas moteris. Juk grožis priklauso kiekvienam“.

Praėjusiais metais aktorė Jamie Brewer privertė žiniasklaidą ją linksniuoti antraštėse, mat tapo pirmuoju Downo sindromu sergančiu modeliu, užlipusiu ant podiumo per Niujorko mados savaitę. Dar po kelių mėnesių modelis mMdeline Stuart, taip pat serganti Downo sindromu, taip pat debiutavo Niujorko mados savaitėje.

Tarptautinės Downo sindromo koalicijos vadovė Beth Sullivan  sakė: „Tokie modeliai kaip Meade, Brewer ir Stuart griauna bet kokias sienas, kurios kalino protinių sutrikimų turinčius žmones. Šie modeliai Downo sindromą privertė atsidurti dėmesio centre ir pasauliui parodė, kokie gabūs ir gražūs yra sergantys žmonės. Taip pat, kad šie žmonės yra visaverčiai visuomenės nariai, galintys sukurti daug pridėtinės vertės versle“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.