Willow (15 m.) ir Jadenas (18 m.) Smithai – JAV aktoriaus Willo Smitho (48 m.) vaikai. Nors brolis ir sesuo vaidina kine, dainuoja, svarbiausias jų laimėjimas kol kas susijęs su mada. Ji – „Chanel“, o jis – „Louis Vuitton“ veidas. Willow ir Jadenas nuo vaikystės rengėsi ekstravagantiškai ir ant raudonojo kilimo šalia savo tėvų visuomet sulaukdavo išskirtinio dėmesio. Holivudo žvaigždės W.Smitho jaunųjų atžalų aistruolių klubas augo ir dabar jie vadinami stiliaus ikonomis. Vizitinė Willow kortelė – žiedas nosyje, o Jadeno – sijonėliai.
Sausio mėnesį J.Smithas pozavo naujai „Louis Vuitton“ moteriškų drabužių kolekcijai – apsirengęs midi sijonėliu ir palaidine su kutais. „Žmonės mano, kad esu nenormalus. Ką gi, tokį įvertinimą laikau garbe. Italų astronomas Galileo Galilei taip pat laikytas nenormaliu“, – viename interviu sakė J.Smithas.
Šiuolaikiškoms brolio pažiūroms pritaria jo sesuo Willow. „Nėra grožio standartų. Kiekviena mergina – modelis“, – tokią žinutę ji siunčia savo bendraamžiams. Tai įrodo Willow dalyvavimas „Chanel“ reklamos kampanijoje. Ji nepriskiriama prie idealių gražuolių ir jokiu būdu nėra moteriškumo pavyzdys. Bet kampuotų kūno formų mergina reperė su vėliniu ir įvertu į nosį žiedu šių metų kovą tapo nauja, ekstravagantiškiausia, „Chanel“ mados namų ambasadore.
Patrickas Schwarzeneggeris (23 m.) – iš Austrijos kilusios Holivudo žvaigždės Arnoldo Schwarzeneggerio (69 m.) sūnus. Kai 2011-aisiais į žiniasklaidą pateko be marškinėlių po parką bėgiojančio 17-mečio Patricko nuotraukos, moteriškosios auditorijos skaitytojoms iš krūtinės išsiveržė susižavėjimo šūksniai. Iš tėvo jis paveldėjo nuostabų kūną, bet jo bruožai – švelnūs.
P.Schwarzeneggeris jau nuo 15 metų pozuoja madingiems žurnalams, o būdamas 17-os reklamavo „Hudson“ džinsus. Prieš dvejus metus tapo „Tom Ford“ reklamos kampanijos veidu. Bet P.Schwarzeneggerį labiau išgarsino ne dalyvavimas reklamoje, o romanas su skandalingąja popmuzikos žvaigžde Miley Cyrus (23 m.). Tiesa, jis truko neilgai. Dabar A.Schwarzeneggerio sūnus bendrauja su modeliu Abby Champion.
Dylanas Brosnanas (19 m.) – Džeimso Bondo atlikėjo Pierce’o Brosnano (63 m.) sūnus. Buvo metas, kai Dylanas priminė animacinio filmo herojų Mikę Pūkuotuką, bet paskui sublogo, ištįso ir tapo gražiu, ilgakoju vaikinu. 2013 metų vasarą Malibu paplūdimyje jis susipažino su tuomečiu „Yves Saint Laurent“ kūrybos direktoriumi Hedi Slimane’u. Po metų Dylanas jau puikavosi šių mados namų 2014–2015-ųjų rudens ir žiemos vyrų drabužių kolekcijos reklamoje, o praėjusiais metais tapo „Burberry“ reklamos veidu.
Bet jo tėvą džiugina ne sūnaus laimėjimai mados pasaulyje, o tai, kad šiais metais Dylanas su pagyrimu baigė Los Andželo mokyklą. Tiesa, legendinis agentas 007 – P.Brosnanas – demokratiškas tėvelis. Dėl darbo jo sūnui tenka dažytis nagus, bet tai nė kiek neerzina ir neglumina Džeimso Bondo.
Lily Rouz Depp (17 m.) – Holivudo žvaigždės Johnny Deppo (53 m.) ir prancūzų atlikėjos, aktorės ir fotomodelio Vanessos Paradis (43 m.) duktė. Prieš dvejus metus V.Paradis pirmą kartą su savo dukterimi Lily L.R.Depp pasirodė viešai – per „Chanel“ mados kolekcijos pristatymą Zalcburge (Austrija). Jauną, žavią, primenančią savo mamą iš „Joe le taxi“ klipo, Lily Rouz įsiminė visi. Paparacai pradėjo sekioti paskui ją Paryžiaus gatvėmis, o žurnalų skaitytojos – kopijuoti jos stilių.
2015-aisiais garsusis madų dizaineris Karlas Lagerfeldas pavadino Lily Rouz savo mūza ir pasiūlė jai „pasimankštinti“ – reklamuoti akinius. Dabar J.Deppo ir V.Paradis duktė – kylanti mados ir kino žvaigždė. Jaunutės Lily Rouz sąskaitoje – du filmai, ji – supaprastintos „Chanel N 5“ kvepalų versijos veidas. Nemaža garbė 17-metei, atsižvelgiant į šių kvepalų istoriją.
Scottas Eastwoodas (30 m.) – Holivudo žvaigždės, kino režisieriaus, prodiuserio ir kompozitoriaus Clinto Eastwoodo sūnus (86 m.). Scottas pirmiausia paragavo kino aktoriaus duonos ir tik po to sulaukė reklamos pasiūlymų. Nesantuokinis vesternų patriarcho ir lėktuvų palydovės Jacelyn Reeves sūnus augo be tėvo. Garsusis Clintas Eastwoodas ilgai nenorėjo pripažinti giminystės, kol galų gale pasidavė: Scottas labai jau priminė jį jaunystėje. Šiuo garsių tėvų ir jų vaikų panašumu dabar ir žaidžia garsūs prekių ženklai.
2014-aisiais Scottas tapo „Hugo Boss“, o 2015-aisiais – „Davidoff Cool Water“ aromato veidu. Reklaminiame kvepalų filmuke iki pusės nuogas dailiai sudėtas S.Eastwoodas puola į vandenyno gelmes – bebaimis, nenugalimas, nesutramdomas. „Scottas – protingas vaikinas. Nors daug ką moka, visą laiką mokosi“, – taip gražiai apie savo sūnų atsiliepė C.Eastwoodas.
Kaia Gerber (15 m.) – topmodelio Cindy Crawford (50 m.) duktė. Jos motina, garsusis dešimtojo dešimtmečio modelis, karjerą pradėjo 16-os. Žvelgiant į modelio karjerą šių laikų akimis – jau senutė. Kaiai tai pavyko kur kas anksčiau nei jos garsiajai motinai.
10-metė Kaia tapo vaikų drabužių linijos „Young Versace“ veidu, būdama 13-os pasirašė sutartį su modelių agentūra, 14 metų nusifilmavo saulės akinių „Miu Miu Scenique“ reklamoje.
2017-aisiais C.Crawford duktė pristatys naują makiažo „Marc Jacobs Beauty“ kolekciją. „Objektyvas, filmavimo kamera Kaią labai myli“, – taip apie K.Gerber atsiliepė Donatella Versace. Žinoma, dukteriai visada pasirengusi padėti jos garsioji mama: „Ji visada pataria man prieš fotosesiją ar filmavimą truputį apie ką nors galvoti, susimąstyti, kad veidas neatrodytų kvailas“, – sako K.Gerber.
Brooklynas (17 m.) ir Romeo (14 m.) Beckhamai – karjerą baigusios žaliosios vejos žvaigždės Davido Beckhamo (41 m.) ir buvusios muzikos grupės „Spice Girls“ narės, dizainerės Victorios Beckham (42 m.) sūnūs. Tai, kad Davido ir Victorios Beckhamų vaikai – mados namų ir populiarių žurnalų dievaičiai – kada nors taps kieno nors „veidais“ dar nesulaukę pilnametystės, buvo aišku nuo pat pradžių. Bet buvo spėjama, kad reklamos sutartį pirmiausia gaus vyriausiasis brolis, o paskui jį – kiti.
Įvyko kitaip: 2012-aisiais antras iš trijų poros sūnų – Romeo pasirodė prieš Kalėdas reklaminiame „Burberry“ filmuke. „Aš taip didžiuojuos Romeo! Jis puikiai atrodo naujoje „Burberry“ reklamoje!“ – savo paskyroje „Instagram“ parašė Victoria, stengdamasi, kad jos sūnaus premjera neliktų nepastebėta madų pasaulyje. Po ketverių metų garsusis britų prekės ženklas nusprendė pasikviesti ir Brooklyną. Bet, kad ir keista, ne kaip modelį, o kaip fotografą. „Jam iš tikrųjų patinka fotografuoti. Tai – vienas svarbiausių Brooklyno pomėgių“, – sakė jo garsusis tėvas D.Beckhamas.
Rugsėjį po pasaulio žiniasklaidą pasklido informacija, kad Ispanijos prekės ženklas „Pull and Bear“ pasiūlė Brooklynui bendradarbiauti.
Alainas Fabienas Delonas (22 m.) – Prancūzijos kino žvaigždės Alaino Delono (80 m.) ir Olandijos modelio Rosalie van Breemen (50 m.) sūnus.
Viename interviu Alainas Fabienas pasakojo, kad filmuotis pradėjo tik stengdamasis išsivaduoti iš tėvų įtakos. Kaip jis prisipažįsta, jo santykiai su tėvais sudėtingi.
Tėvas ir motina gyveno atskirai, bet, Alaino Fabieno nuomone, vienodai blogai juo rūpinosi. Būdamas paauglys plovė automobilius, dirbo mūrininku ir net prekiavo narkotikais.
„Esu garsiausios Prancūzijos kino žvaigždės sūnus – turtingo žmogaus, kuris mane metė“, – piktinosi vaikinas interviu „Vanity Fair“.
2013-aisiais žurnalas „Vogue Hommes International“ savo viršelį papuošė 19-mečio Alaino Fabieno nuotrauka. Jo grožis neliko nepastebėtas.
Iš pradžių „Gucci“ pakvietė vaikiną į mados kolekcijos pristatymą, o šių metų vasarį jis tapo „Dior Homme“ 2016 metų pavasario ir vasaros sezono reklamos kampanijos veidu.
Beje, 2015 metais garsusis Alaino Fabieno tėvas A.Delonas papuošė vyriškų kvepalų „Dior Eau Sauvage“ pakuotę. Bet tik savo sena nuotrauka.
Parengė ONA KACĖNAITĖ