Izolda Gudelis apie svarbią sukaktį ir pirmąsias veiklos dienas

„Mums jau dešimt metų ir, žinote, amžius mums tinka“, – juokėsi „Kristianos“ kolektyvas, lapkričio 16-ąją minėdamas vienintelio šios įmonės grožio centro dešimtmetį.

„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ vadovė Virginija Godelaitienė (kairėje) ir grožio centro vadovė Irina Kislovska.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ vadovė Virginija Godelaitienė (kairėje) ir grožio centro vadovė Irina Kislovska.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ vadovė Virginija Godelaitienė.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ vadovė Virginija Godelaitienė.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
„Kristianos“ grožio centras švenčia savo veiklos dešimtmetį.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

Nov 17, 2016, 10:16 AM, atnaujinta Apr 17, 2017, 6:16 PM

Šia proga bendrovės „Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis prisiminė pirmąsias veiklos dienas ir pabrėžė, kad prieš dešimtmetį duris atvėrė ne tik grožio centras, bet ir didžiausias Baltijos šalyse parfumerijos ir kosmetikos salonas „Kristiana“.

Lietuvos pionieriai

„Pirmoji parduotuvė buvo mažesnė nei 80 kv. metrų. Mes atvežėme dar negirdėtus Lietuvoje ženklus: „Guerlain“, „Oscar de la Renta“, „Paloma Picasso“. Net ir mums patiems daug kas buvo negirdėta. Atrodo, iki tol težinojome, kad yra kvepalai, lūpų dažai ir pudra“, – šypsojosi I.Gudelis.

Pirmoji „Kristianos“ parduotuvė buvo atidaryta prieš 25 metus. Daug pirmųjų įmonės darbuotojų čia tebedirba iki šiol. I.Gudelis juos šiltai vadina kompanijos stuburu.

Todėl nemažai grožio oazės darbuotojų prisimena savo nuostabą, kai pagrindinis „Kristianos“ akcininkas Benas Gudelis pareiškė, jog reikia naikinti prekystalius ir į parduotuvę įvesti savitarną. Lietuvoje, kurioje tuo metu nebuvo net maisto savitarnos parduotuvių, toks sprendimas buvo mažų mažiausiai keistas.

Vis dėlto savitarnos parduotuvė pasiteisino. Pasiteisino ir sprendimas elgtis su kiekvienu klientu tarytum su svečiu, užėjusiu į namus.

„Mes įvedėme Lietuvoje sveikinimosi su klientu madą. Mes traktavome savo salonus kaip mūsų namus. Kas bedirbtų, tas turi pasitikti atėjusįjį džiugia šypsena. O dėl to kildavo daug kuriozų. Būdavo žmonių, kurie išgirdę pasisveikinimą pamanydavo, jog iš jų kažko norima ir galvodavo, kad jau reikia bėgti iš parduotuvės“, – prisiminusi juokėsi I.Gudelis.

Plečiasi ir kitose srityse

Tuo tarpu „Kristianos“ vadovė Virginija Godelaitienė gręžiojosi ne į praeitį, o džiaugėsi nueitu keliu. Vadovė pristatė įmonės įvykdytą plėtrą ir ateities planus.

Jau kelerius metus ši bendrovė nėra tik parfumerijos ir kosmetikos tinklas. Šiandien jie pristato drabužius, avalynę, aksesuarus, namų prekes.

„Avalynės srityje turime parduotuvių tinklą „Go Best“. Kol kas turime tris parduotuves Vilniuje, bet tai nėra pabaiga. Matome poreikį ir kituose miestuose“, – sakė V.Godelaitienė.

Įmonei taip pat priklauso prekių namams, veido ir kūno priežiūros produktų parduotuvės „Durance Boutique“. Dėl didelio pirkėjų susidomėjimo planuojama įsteigti daugiau šių parduotuvių – visai netrukus viena jų duris atvers Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centre „Go9“.

Bendrovė – oficialus prekės ženklo „Swarovski“ platintojas Lietuvoje. Vilniuje yra įsteigti du specializuoti salonai, „Swarovski“ prekių galima įsigyti ir didelėse „Kristianos“ parduotuvėse.

Mokosi iš šveicarų

„Kristianos“ grožio centro vadovė Irina Kislovska ypač didžiuojasi savo kolegų profesionalumu ir užsidegimu. Specialistai atlieka visas grožio paslaugas moterims ir vyrams pagal individualius poreikius. Tai kasdienės grožio ir išskirtinės kūno bei veido puoselėjimo procedūros.

Odos grožio procedūros atliekamos su ypač prabangia „La Prairie“, „Carita“, „Annayake“ kosmetika, plaukų – su „Marlies Möller“, „Carita“, „Leonor Greyl“ priemonėmis.

Irina džiaugėsi, kad į grožio saloną užsuka ne tik moterys, bet ir vyrai. Jie mielai darosi manikiūrą, pedikiūrą. Ypač daug ateina sportininkų, kurie užsisako ir kitas grožio procedūras. Salono vadovė juokėsi, kad moterys kartais nustemba, išvydusios savo išvaizdą puoselėjančių vyriškių gausą.

Tiesa, kiek mažiau vyrų galima išvysti „La Prairie“ procedūrų kabinete. Nors šios Šveicarijos klinikoje sukurtos procedūros ir kosmetikos priemonės tinka tiek vyrams, tiek moterims, stipriosios lyties atstovai jomis mėgaujasi nedrąsiai.

„Turbūt vyrai dažniau problemas sprendžia medicininiu būdu. Lyginant raukšleles arba šviesinant patamsėjusius paakius jie nori staigaus efekto. Lietuviai kaip kokie darbiniai arkliukai – ilsėtis nelabai pratę“, – juokavo jau dešimtmetį su „La Prairie“ kosmetika dirbanti kosmetologė Vita Gražė.

Anot V.Gražės, tarp lietuvių populiariausios drėkinamosios ir senėjimą stabdančios procedūros. Jų poveikis matosi iš karto – veidas įgauna skaistumo, glotnumo akivaizdžiai sumažėja raukšlės. Kad poveikis išliktų kuo ilgiau, rekomenduojama namie naudoti individualiai parinktą kosmetiką, procedūrą pakartoti bent kartą per mėnesį.

„Jei patyrėte stresą ar ilgesnį laiko tarpą nesilankėte salone, tai procedūrą reiktų daryti net kartą per savaitę, kol vėl bus pasiektas kokybiškas rezultatas“, – sakė V.Gražė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.